Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Funkcja GetVehicleFirst
#11
dzięki, dziękuję, dziękuję, to działa cholernie fajnie, pojazdy są moje, hehehe powtórzę kilka razy za to !!! wydam ten egzemplarz kopii gotowy (dla noobów i leniwych facetów) w wątku smallC po ich wykonaniu z testowaniem (z kredytami dla ciebie) do tej pory testowałem to tylko w testboksie bc im boję się fairfight ... robię interwał 50ms, więc powrót zostaje naciśnięty 20 razy w ciągu sekundy .. czy ktokolwiek wie, czy fairfight da mi zakaz, gdy mój powrotny butten zostanie naciśnięty 20 razy w ciągu sekundy, ciągle czekając na wyskakiwanie pojazdu?
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by ch3ater dzięki, dziękuję, dziękuję, to działa cholernie fajnie, pojazdy są moje, hehehe powtórzę kilka razy za to !!! wydam ten egzemplarz kopii gotowy (dla noobów i leniwych facetów) w wątku smallC po ich wykonaniu z testowaniem (z kredytami dla ciebie) do tej pory testowałem to tylko w testboksie bc im boję się fairfight ... robię interwał 50ms, więc powrót zostaje naciśnięty 20 razy w ciągu sekundy .. czy ktokolwiek wie, czy fairfight da mi zakaz, gdy mój powrotny butten zostanie naciśnięty 20 razy w ciągu sekundy, ciągle czekając na wyskakiwanie pojazdu? Miło to słyszeć Używam pętli 100-150 ms w moim hackingu do automatycznego strzelania, automatycznego noża i automatycznego spotu, a FF nic nie mówi ...
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by headshooter Miło to słyszeć Używam pętli 100-150 ms w moim hackingu do automatycznego strzelania, automatycznego noża i automatycznego spotu, a FF nic nie mówi ... Brzmi dobrze, myślę, że 100 ms wystarczy, aby pojazd był pierwszy, spróbuje tego z przyjacielem stukającym palcami w krwawe palce. czy używasz jakiejś przypadkowej funkcji, powiedzmy 101-149, czy też używasz ciągle 100 lub 150? dzięki znowu mój niemiecki przyjaciel
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by ch3ater Brzmi dobrze, myślę, że 100 ms wystarczy, aby pojazd był pierwszy, spróbuje tego z przyjacielem stukającym palcami w krwawe palce. czy używasz jakiejś przypadkowej funkcji, powiedzmy 101-149, czy też używasz ciągle 100 lub 150? dzięki znowu mój niemiecki przyjaciel Używam funkcji timera "self-made", która używa funkcji clock () W ten sposób nigdy nie jest stała, zawsze kilka ms powyżej wprowadzonej wartości, aby czekać w zależności od czasu, w którym cały kod musi zostać uruchomiony raz
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by ch3ater Próbowałem 150 wcześniej, ale czasami mój przyjaciel dostał pojazd, gdy miał szczęście, może bc połączenia z Internetem lub BC tylko 6 do 7 kliknięć na sekundę .. teraz sceptime jest zawsze pomiędzy 76ms a 108ms randomizowane, myślisz, że metoda jest w porządku, aby grać na serwerze mc bc fairfight? Zawsze istnieje szansa, że twój przyjaciel naciska przycisk dokładnie w momencie, gdy twój hack czeka, nawet jeśli to tylko kilka ms, więc to zależy od szczęścia Przynajmniej nie musisz pisać krwawych palców, tak jak on ... Lepszym czasomierzem byłoby: Kod: time_t Time; int TimeToWait = 100;
Reply
#16
Afaik, automatycznie wchodzisz do najbliższego pojazdu po prostu trzymając wciśnięty przycisk "Use / Enter". Więc może nie musisz naciskać (i zwalniać) tego klawisza w pętli?
Reply
#17
Zacytować: Napisał pierwotnie Eb0 ' Afaik, automatycznie wchodzisz do najbliższego pojazdu, utrzymując swoje "użycie"
Reply
#18
Zacytować: Originally Posted by headshooter Zawsze istnieje szansa, że twój przyjaciel naciska przycisk dokładnie w momencie, gdy twój hack czeka, nawet jeśli to tylko kilka ms, więc to zależy od szczęścia Przynajmniej nie musisz pisać krwawych palców, tak jak on ... Lepszym czasomierzem byłoby: Kod: time_t Time; int TimeToWait = 100; // Umieść tutaj wszystko, co chcesz if ((clock () - Time)> = TimeToWait) { // Naciśnij tutaj swój klucz i zapisz czas jak: Czas = zegar (); } To upewnia Cię, że twój hack czeka min 100 ms przed ponownym naciśnięciem klawisza, bez tego cały proces hackowania musi poczekać dziękuję za funkcję timera, ale dla mnie niszczenie mojej funkcji losowej, liczby, które lubi, będą pojawiać się 4 do 6 razy z rzędu i tak dalej. funkcja losowa i funkcja cout znajdują się wewnątrz instrukcji if, jeśli umieszczę je poza ms to 80 82 81 80 82 81 80 itd. (powinna wynosić od 80 do 110). ale może wykorzystam to w innej sytuacji, dobrze jest wiedzieć, jak to się robi, dziękuję
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)