Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Funkcja GetVehicleFirst
#1
cześć ludzie,   Próbuję zaimplementować funkcję, która autoodporządkuje pojazdy do mojego zewnętrznego hacka (smallc). ale im noob, wstyd mi pomóc.   zacząłem od utworzenia wartości boolowskiej o nazwie "GetVehicleFirst". mogę włączać i wyłączać tę wartość boolowską za pomocą 2 skrótów klawiszowych. to działa do tej pory   następnie dodałem ten kod do mojego pliku .cpp, w którym pola są rysowane i włączono opcję clr:       Kod:   #using <System.Windows.Forms.dll> using namespace System :: Windows :: Forms;   następnie dodałem ten kod do pętli, która renderuje pudełka i moją twardą zaprawę i krzyżyki artyleryjskie:       Kod:   if (GetVehicleFirst)      {          SendKeys :: Send ("{ENTER}");      }   ale to dało mi błąd wyjątkowy po naciśnięciu klawisza skrótu i wyłączenie hack błąd messege powiedział mi używać SendWait ... więc próbowałem:       Kod:   if (GetVehicleFirst)      {          SendKeys :: SendWait ("{ENTER}");      }   ale to po prostu nie działało, więc próbowałem tego:       Kod:   if (GetVehicleFirst)      {          keybd_event (VK_RETURN, 0, 0, 0);          keybd_event (VK_RETURN, 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0);      }   ale to tylko jakiś dziwny ruch dla mojego gracza, jak zwrot   więc co mam zrobić, żeby po prostu przycisnąć klawisz? Przepraszam, szukałem google alot, ale to były jedyne rzeczy, które udało mi się wymyślić   i czy myślisz, że fairfight będzie miał problem ze mną, klikając enter lub space sto razy w ciągu sekundy, czekając na wyskakujące heli?
Reply
#2
czy to ... C
Reply
#3
Zacytować: Wysłano pierwotnie ._. czy to ... C ++ / CLI? tak jest, bez cli włączony metoda senke została podkreślona przez intellysense .. google pomógł mi z tym
Reply
#4
Spróbuj tego: Kod: keybd_event (VK_RETURN, 0x45, KEYEVENTF_EXTENDEDKEY, 0); keybd_event (VK_RETURN, 0x45, KEYEVENTF_EXTENDEDKEY
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by headshooter Spróbuj tego: Kod: keybd_event (VK_RETURN, 0x45, KEYEVENTF_EXTENDEDKEY, 0); keybd_event (VK_RETURN, 0x45, KEYEVENTF_EXTENDEDKEY
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by ch3ater to też nie ma dla mnie znaczenia. Wstawiłem jeszcze inną funkcję do tej samej instrukcji if, aby przetestować funkcję hotkey i to jest ok, ale klawisz powrotu nie jest wciśnięty. conajmniej nie w grze, może jest wciśnięty właśnie w hackoverlay ??? Działa na czacie na przykład. Problem polega na tym, że klawisz zostaje wciśnięty i zwolniony szybko, więc gra po prostu nie rejestruje go w grze.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by headshooter Działa na czacie na przykład. Problem polega na tym, że klawisz zostaje wciśnięty i zwolniony szybko, więc gra po prostu nie rejestruje go w grze. ok, spróbuję postawić na sen 100 pomiędzy. edytuj: to nie działa ani dla dołączenia ... ale miałeś rację na czacie działa dobrze, dziwny behaivior..for noob jak ja
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by ch3ater ok, spróbuję postawić na sen 100 pomiędzy. To naprawdę nie jest dobre rozwiązanie, ponieważ cały proces hackowy będzie przesypiał 100 ms zamiast zegara ... SendInput (); działa również dobrze na naciśnięcie klawiszy
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by headshooter To naprawdę nie jest dobre rozwiązanie, ponieważ cały proces hackowy będzie przesypiał 100 ms zamiast zegara ... SendInput (); działa również dobrze na naciśnięcie klawiszy nie stanowi to problemu, ponieważ funkcja zostaje zatrzymana przez klawisz skrótu, kiedy wszedł do pożądanego pojazdu. Przeczytam o tym, jak działa sendinput w google i przetestuj to dziękuję!
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by ch3ater nie stanowi to problemu, ponieważ funkcja zostaje zatrzymana przez klawisz skrótu, kiedy wszedł do pożądanego pojazdu. Przeczytam o tym, jak działa sendinput w google i przetestuj to dziękuję! Zajrzyj tutaj i umieściłem to w wątku Engine Reversal
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)