Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z awarią
#1
Z jakiegoś powodu moja gra się zawiesza, gdy próbuję zdobyć numer zespołu ... Jestem tak zagubiony. Nie mogę zmusić go do pracy bez awarii       Kod:   for (unsigned int i = 0; i <70; i ++) { jeśli (i == 0) dalej; ClientPlayer * pPlayer = pPlayerManager-> GetPlayerById (i); if (IsBadReadPtr (pPlayer, 8)) dalej; ClientSoldierEntity * pSoldier = pPlayer-> GetClientSoldier (); if (! pSoldier ||! pSoldier-> m_pPredictedController) dalej; zespół int; team = pPlayer-> m_teamId; // 0xCBC }
Reply
#2
Jestem całkiem pewien, że identyfikator zespołu jest przechowywany bezpośrednio na ClientPlayer, przy 0xCBC (dla x64)
Reply
#3
Jestem całkiem pewien, że identyfikator zespołu jest przechowywany bezpośrednio na ClientPlayer, przy 0xCBC (dla x64) Kod: zespół int; team = pPlayer-> m_teamId;
Reply
#4
Wklej swój pełny kod, wszystko to
Reply
#5
Myślę, że masz obsesje na punkcie "mojego dicka", jhahahahahaha Również opublikuj swój ClientPlayer, abyśmy mogli upewnić się, że identyfikator teamID znajduje się we właściwej pozycji, mimo że skomentowałeś to
Reply
#6
Nie chcę wyglądać jak idiota ani nic, ale to jest błąd, który powraca po debugowaniu: Zacytować: Nieobsługiwany wyjątek pod adresem 0x000007FE6AF7173F (hcK6U8F7fwgs03QkZf8.dll) w pliku bf4.exe: 0xC0000005: Dostęp do zapisu zapisu lokalizacji 0x0000000000000008. lolwut? Czy to oznacza, że mam błąd w moim haku? A może moje ustawienia projektu są pomieszane O.o ....
Reply
#7
Yuno co 0x000007 ƒ 6 a F7173 F i da tsu
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by dogmatt yuno goto 0x000007FE6AF7173F, aby znaleźć gówno Próbowałem, nic nie znalazłem. Używam tego samego kodu dla mojego zewnętrznego i to się nie psuje. Badałem ten problem w kółko przez niezliczoną godzinę, próbując różnych rzeczy. Myślę, że czas zacząć od zera moim hakiem
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by dude719 Nie chcę wyglądać jak idiota ani nic, ale to jest błąd, który powraca po debugowaniu: lolwut? Czy to oznacza, że mam błąd w moim haku? A może moje ustawienia projektu są pomieszane O.o .... Wklej tutaj kod demontażu widoczny podczas debugowania w programie Visual Studio. Wygląda na to, że niektóre wskaźniki, do których próbujesz uzyskać dostęp, mają wartość NULL.
Reply
#10
Zacytować: Napisał LUDIJAK Wklej tutaj kod demontażu widoczny podczas debugowania w programie Visual Studio. Wygląda na to, że niektóre wskaźniki, do których próbujesz uzyskać dostęp, mają wartość NULL. Tak, masz rację, właśnie naprawiłem problem! Transformacja macierzy zwracała wartość NULL w punktach, gdy wywoływałam macierze aktualizacji. Dziękuję wszystkim za pomoc! Rep do was wszystkich
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)