Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poprawka 12-16-2013
#11
Zacytować: Napisał LUDIJAK x64 http://i.imgur.com/qGPb4yR.png cholernie szybko, chcę tylko raz go opublikować
Reply
#12
R16 Uwagi do aktualizacji serwera -Fix dla bardziej typowych awarii serwera -Ogólne ulepszenia wydajności - Czas uzupełniania amunicji UCAV ustalono na 20 do 90 sekund - Dodano okresowe przedziały czasowe dla różnych typów serwerów Come on Dice napraw to zakrwawiony "Netcode"
Reply
#13
Zacytować: Wysłany przez dartking R16 Uwagi do aktualizacji serwera -Fix dla bardziej typowych awarii serwera -Ogólne ulepszenia wydajności - Czas uzupełniania amunicji UCAV ustalono na 20 do 90 sekund - Dodano okresowe przedziały czasowe dla różnych typów serwerów Come on Dice napraw to zakrwawiony "Netcode" Nie ma "naprawiania kodu sieciowego". Sposób zaprogramowania gry wymagałby przepisania wszystkiego. Mogą to jednak zoptymalizować. Zacznij od optymalizacji synchronizacji między odtwarzaczem a serwerem i zwiększenia współczynnika klikalności sieci.
Reply
#14
Kod: ******************************************* ******* * Rejestrator zdarzeń Nerdbot * * Projekt: Battlefield 4 x86 MultiHack * * Koder: dudeinberlin * ******************************************* ******* DWORD BF4_X_BASE = 0x00400000; DWORD BF4_X_SIZE = 0x01DC3000; // 31207424 DWORD dwMAIN = 0x01F02FBC; DWORD dwPB_SS_MODULE = 0x0204CBF8; DWORD dwPB_ReceiveSS = 0x01F14F64; DWORD dwDXRENDERER = 0x02049E48; DWORD dwGAMERENDERER = 0x01FEBE70; DWORD dwFunc_GetTargetSpotComp = 0x0054E720; DWORD dwFunc_UPDATEMATRICES = 0x00E0CFF0; DWORD dwWORLDRENDERSETTINGS = 0x01FEBF2C; 15:12:11 getDeviation = 0x01B973CC @ vtable Index 25 w fb :: WeaponFiringCallbacks Funkcja Adres 0x0058BCD0 15:12:11 getRecoil = 0x01B973D0 @ vtable Indeks 26 w fb :: WeaponFiringCallbacks Funkcja Adres 0x0058C2B0
Reply
#15
Och, inny właściciel TB303?
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by dudeinberlin Kod: ******************************************* ******* * Rejestrator zdarzeń Nerdbot * * Projekt: Battlefield 4 x86 MultiHack * * Koder: dudeinberlin * ******************************************* ******* DWORD BF4_X_BASE = 0x00400000; DWORD BF4_X_SIZE = 0x01DC3000; // 31207424 DWORD dwMAIN = 0x01F02FBC; DWORD dwPB_SS_MODULE = 0x0204CBF8; DWORD dwPB_ReceiveSS = 0x01F14F64; DWORD dwDXRENDERER = 0x02049E48; DWORD dwGAMERENDERER = 0x01FEBE70; DWORD dwFunc_GetTargetSpotComp = 0x0054E720; DWORD dwFunc_UPDATEMATRICES = 0x00E0CFF0; DWORD dwWORLDRENDERSETTINGS = 0x01FEBF2C; 15:12:11 getDeviation = 0x01B973CC @ vtable Index 25 w fb :: WeaponFiringCallbacks Funkcja Adres 0x0058BCD0 15:12:11 getRecoil = 0x01B973D0 @ vtable Indeks 26 w fb :: WeaponFiringCallbacks Funkcja Adres 0x0058C2B0 do czego służy dwPB_ReceiveSS?
Reply
#17
Dodano uwagi do wydania.
Reply
#18
Zacytować: Napisał ChaosIA do czego służy dwPB_ReceiveSS? Ekranowanie Screenshot pb
Reply
#19
Pole widzenia (FOV_Y) x86 Kod: struct FOVY { public static uint Adres = 0x01C45EE4; // Baza modułów + adres public static uint Offset1 = 0x0; public static uint Offset2 = 0x1D8; public static uint Offset3 = 0x20; public static uint Offset4 = 0x10; // FovX = FovY * (szerokość / wysokość) } Kod: // Zdobądź pozycję D3DXMATRIX mTransform; pSoldier-> GetTransform (& mTransform); x86 xxx -> 990 (Żołnierz) -> GetTransform?
Reply
#20
trochę rzeczy na twoją broń. jeśli nie wiesz, co z nich zrobić lub dlaczego nie pytaj. Kod: 16:22:37 primaryFireShotSpawnedCallback = 0x01B97374 @ vtable Index 3 w fb :: WeaponFiringCallbacks Function 0x0058D780 16:22:37 getRecoil = 0x01B973D0 @ vtable Indeks 26 w fb :: WeaponFiringCallbacks Funkcja Adres 0x0058C2B0 16:22:37 getCameraRecoil = 0x01B973D4 @ vtable Index 27 w fb :: WeaponFiringCallbacks Funkcja Adres 0x0058BA40 16:22:37 getLag = 0x01B973D8 @ vtable Indeks 28 w fb :: WeaponFiringCallbacks Funkcja Adres 0x0058BF20
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)