Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poprawka 12-16-2013
#1
16 grudnia Aktualizacje gry na PC -Służy do awarii, która spowodowałaby zatrzymanie gry, powodując powstanie pętli dźwiękowej. To powinno wyeliminować większość problemów związanych z tym. -Prawa dla SUAV (wprowadzonego w pakiecie ekspansji China Rising) nie eksplodująca po trafieniu wrogich żołnierzy. Chociaż te powinny być śmiertelne, nigdy nie były przeznaczone do "znoszenia przeszkód" przeciwników. -Naprawiono jeden z problemów związanych z tak zwanym "Netcode" (szczegóły poniżej) -Zmiana dla znaczników gracza nie zawsze wyświetlających się w razie potrzeby, w wyniku czego zawodnicy strzelają do członków zespołu. -Służy do migotania graficznego pojawiającego się w terenie. -Naprawiono instancję, w której gracze nagle przechodzili w tryb Spectator, grając w tryb gry Defuse. -Fix dla błędu Defuse, w którym żadna z drużyn nie wygra rundy, pozwalając na wyczerpanie się timera. -Fiksuj dla graczy, którzy utknęli na ekranie ożywienia po zabiciu. -Fiks dla graczy, którzy utknęli w kamerze zabijania. -Prosty dla poszczególnych wstążek w trybie gry są liczone dwukrotnie w progresji wieloosobowej. -Wiele wersja sterownika NVidia 331.82 jest obowiązkowa dla wszystkich graczy. -Disabled DirectX 11.1 na kartach NVidia, które mają przestarzałe sterowniki. -Naprawiona wersja sterownika nie jest poprawnie wykrywana w systemach NVidia Optimus. -Naprawiono niewielki wypadek, który mógł wystąpić podczas podnoszenia tabeli wyników. -Poprawa problemu, w którym gra utknąłaby na ekranie ładowania, gdy gracze próbowali dołączyć do mapy Drugiego Szturmu bez faktycznego posiadania Drugiego Szturmu.     Poprawa "Netcode" Zajęliśmy się tak zwanym "handlem Kill". Odnosi się to do sytuacji, gdy dwóch graczy strzela do siebie i, zdaje się, obaj umierają w tym samym czasie. Okno czasu, w którym pocisk mógł spowodować obrażenia od już nieżyjącego gracza, jest teraz obliczane zgodnie z zamierzeniami, zmniejszając czas, w którym gracze z dużym opóźnieniem mogą zostać zabici, nawet jeśli powinni być martwi zgodnie z serwerem.
Reply
#2
aktualizacja serwera nie jest?
Reply
#3
Więcej szczegółów wkrótce
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by Sip aktualizacja serwera nie jest? Too (R16), ale także łatka klienta. Nie mogę sprawdzić zmian teraz, gdy jestem w pracy, czy ktoś jeszcze sprawdził?
Reply
#5
Kod: R16 Uwagi do aktualizacji serwera -Fix dla bardziej typowych awarii serwera -Ogólne ulepszenia wydajności - Czas uzupełniania amunicji UCAV ustalono na 20 do 90 sekund - Dodano okresowe przedziały czasowe dla różnych typów serwerów Nigdy więcej spamu UCAV Zmiany klienta jeszcze się nie pojawiły
Reply
#6
x64
Reply
#7
Jeszcze raz wiwatuje Jakieś zmiany w klasie?
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie Pwntje Jeszcze raz wiwatuje Jakieś zmiany w klasie? Nie zauważyłem żadnego, przynajmniej z tymi, których używam.
Reply
#9
dla każdego, kto tego potrzebuje Kod: #define OFFSET_ANTVTABLE 0x141af88b0
Reply
#10
Zacytować: Napisał LUDIJAK Nie zauważyłem żadnego, przynajmniej z tymi, których używam. Dzięki za informację, sam się przekonam, kiedy wrócę do domu. Nie mogę dać ci powtórzenia, ale rep
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)