Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bez odrzutu Brak rozproszenia
#11
Zacytować: Originally Posted by dodoblack Kogo mam prosić o bezodrzutowość jak BF4? Ponieważ nie zostanie to wykryte, to z BF3 został użyty pistolet ciśnieniowy. Przepraszam za mój zły angielski plik:
Reply
#12
Zacytować: Napisał samouczek Lol @ ilość noobów bez absolutnie żadnej wiedzy w C. Dzięki @ InUrFace Nie chciałbym mówić, widziałem, jak publikowałeś jakieś gówniane gówno. Zacytować: Originally Posted by dodoblack Kogo mam prosić o bezodrzutowość jak BF4? Ponieważ nie zostanie to wykryte, to z BF3 został użyty pistolet ciśnieniowy. Przepraszam za mój zły angielski plik:
Reply
#13
Dziękuję za udostępnienie.
Reply
#14
Dziękuję za udostępnienie Sir
Reply
#15
Wykryto! jestem poważny
Reply
#16
z czym chcesz zerwać? xorps x mm0, xmm0 movss dword ptr [ecx 168h], xmm0 movss dword ptr [ecx 170h], xmm0 wiem ecx 140h i ecx 144h to m_currentGameplayDeviationScaleFactor i m_currentVisualDeviationScaleFactor, ale nie mogę znaleźć ekx 168h.
Reply
#17
// 168h // m_fireShot // 170h // m_isfiring
Reply
#18
jak zaktualizować?
Reply
#19
zrzuć plik bf4 x86.exe z petoolami i przeanalizuj za pomocą IDA, a następnie załaduj bf3 sigs i odsuń od siebie
Reply
#20
Zacytować: Originally Posted by dogmatt Wykryto! jestem poważny jak możesz mówić ???
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)