Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymaga "i" infront linii, ale to powoduje błąd?
#1
Cześć! Na 4 liniach mam, potrzebuję i przed nim. Ale kiedy to robię, po prostu popełnia błąd? Wsparcie?   1 linia (w zasadzie taka sama na wszystkich innych):     Kod:   jeśli (p_LocalSoldier-> isReloading) powrót;   Kiedy umieszczam & pront_p_LocalSoldier, robi błąd przy następnej kompilacji.   Błąd C3867
Reply
#2
Skąd wiesz, że potrzebujesz "&" z przodu? Jeśli daje błąd, nie potrzebujesz "&" z przodu? lol
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by Imaginarys Skąd wiesz, że potrzebujesz "&" z przodu? Jeśli daje błąd, nie potrzebujesz "&" z przodu? lol Prawdziwe pytanie brzmi: "Czy on wie nawet, co" & "przed zmienną oznacza?"
Reply
#4
Twój p_LocalSoldier prawdopodobnie nie jest zadeklarowany jako wskaźnik
Reply
#5
Zacytować: Napisał Cre3per Twój p_LocalSoldier prawdopodobnie nie jest zadeklarowany jako wskaźnik Kod: ClientSoldierEntity * p_LocalSoldier = p_LocalPlayer-> GetClientSoldier ();
Reply
#6
Zacytować: Napisał KappaMan30 Kod: ClientSoldierEntity * p_LocalSoldier = p_LocalPlayer-> GetClientSoldier (); ClientSoldierEntity Pokaż Proszę
Reply
#7
Zacytować: Napisał KappaMan30 Kod: ClientSoldierEntity * p_LocalSoldier = p_LocalPlayer-> GetClientSoldier (); Czy przypadkiem funkcja "isReloading" nie jest funkcją?
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie Midi12 Czy przypadkiem funkcja "isReloading" nie jest funkcją? " virtual bool isReloading (); "
Reply
#9
Zacytować: Napisał pierwotnie Midi12 Czy przypadkiem funkcja "isReloading" nie jest funkcją? Sądząc po kodzie błędu, powinno być. W takim przypadku powinien nauczyć się C, zanim zacznie pisać kody
Reply
#10
"Twój" to rezygnacja jest funkcją. Nie zmienna. Musisz to nazwać. Najłatwiej jest umieścić za nim dwa dziwaczne klamry!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)