Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DebugRenderer2
#1
Witajcie ludzie   Czy ktoś mógłby wyjaśnić, jak znaleźć aktualne przesunięcia dla DebugRenderer2, a także drawtext
Reply
#2
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie nfoheld Witajcie ludzie Czy ktoś mógłby wyjaśnić, jak znaleźć aktualne przesunięcia dla DebugRenderer2, a także drawtext / drawline? Jeśli trudno ci to wytłumaczyć, możesz podzielić się nimi ze mną? Byłoby miło. Z poważaniem, nfoHeld Aby je znaleźć, musisz wykonać sig i przeszukać sig, na przykład możesz wypróbować na IDA z pluginem pluginów. gl Kod: Samouczek wideo tutaj #define OFFSET_DRAWTEXT 0x140617bd0 // 0x14060c9a0 // 0x140603e40 // \ x48 \ x89 \ x5C \ x00 \ x00 \ x89 \ x74 \ x24 \ x00 \ x57 \ x48 \ x83 \ xEC \ x20 \ x49 \ x8B \ xF9 \ x41 \ x8B \ xF0 xxxx? xxxx? xxxx? xxxxxxxxxxx #define OFFSET_DRAWLINE 0x1406177a0 // 0x14060c570 // 0x140603a10 // \ x48 \ x89 \ x5C \ x00 \ x44 \ x89 \ x4C \ x24 \ x00 \ x57 xxxx? xxxx? x
Reply
#3
to nie wyjaśnia, jak je znaleźć w pierwszej kolejności ...
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by learn_more to nie wyjaśnia, jak je znaleźć w pierwszej kolejności ... Link znajduje się w pierwszej QUOTE Samouczek wideo tutaj Nie muszę ponownie tłumaczyć tej części.
Reply
#5
Jeśli chcesz znaleźć tę funkcję samodzielnie. konsola w grze używa DebugRenderer: Przeszukaj więc ciąg "Console" w ida: Kod: .text: 0000000140883958 call sub_1406179A0 <--- DrawFilledRect .text: 000000014088395D movss xmm6, cs: dword_1419DFC44 .text: 0000000140883965 movss [rsp 118h var_F0], xmm6 .text: 000000014088396B mov [rsp 118h var_F8], 0FF000000h .text: 0000000140883973 lea r9, aConsole; "Konsola" .text: 000000014088397A mov edx, 26h .text: 000000014088397F lea r8d, [rdx-8] .text: 0000000140883983 mov rcx, rbp .text: 0000000140883986 call sub_140617BD0 <--- DrawText to nie takie trudne
Reply
#6
Argh, zapomniałem powiedzieć ... "THX !!!" Ale teraz używam klasy Renderowanie D3D11, jest to łatwiejsze i mogę go używać w więcej niż jednej grze Ale w każdym razie miło to wiedzieć
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)