Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z PMemory
#1
Przenoszę mój obecny kod do innej wersji PMemory, którą znalazłem. A kiedy kompiluję, dostaję te błędy:     http:
Reply
#2
http:
Reply
#3
Zacytować: Napisał MarkHC http://google.com Co najmniej nie sądzę, że zakazy OW zmienią się w Banach VAC
Reply
#4
Ustaw swój zestaw znaków na wielobajtowy
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by reactioN 'Ustaw swój zestaw znaków na wielobajtową Pierwszą rzecz, którą zrobiłem, bez tego miałoby 15 błędów Edycja: facedesk http:
Reply
#6
Zacytować: Napisał Striekcarl Pierwsza rzecz, którą zrobiłem, bez tego miałaby ponad 15 błędów Edycja: facedesk http://i.imgur.com/ZYGBuig.png to powszechna wiedza ... Konwersja float * (wskaźnik) do float jest taka sama Kod: wartość float = * floatpointer; aby wrócić, możemy użyć znaku ampersand i uzyskać adres obiektu. Kod: float * floatpointer = & floatobject; to wszystko, co musisz wiedzieć. Występują tylko dwa błędy w kodzie, dwie konwersje zmiennoprzecinkowe. Nie spojrzałem na kod, tylko spojrzałem na błędy.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by maxkunes to powszechna wiedza ... Konwersja float * (wskaźnik) do float jest taka sama Kod: wartość float = * floatpointer; aby wrócić, możemy użyć znaku ampersand i uzyskać adres obiektu. Kod: float * floatpointer = & floatobject; to wszystko, co musisz wiedzieć. Występują tylko dwa błędy w kodzie, dwie konwersje zmiennoprzecinkowe. Nie spojrzałem na kod, tylko spojrzałem na błędy. Mam cię, naprawiając atm.
Reply
#8
Zacytować: Napisał Striekcarl Mam cię, naprawiając atm. Faktem jest, że moja poprawka nie pozwoliłaby ci czytać tablic, co właśnie próbuje kod. Istnieją proste sposoby, aby to zrobić, po prostu research4.
Reply
#9
Naprawione!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)