Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BF Gurus, ClientSoldierPrediction pytanie
#1
Kiedy gracz kontroluje pewne gadżety, takie jak UCAV, Accipiter XD-1, itp., Nie ma on żadnego ważnego elementu ClientSoldierPrediction w ClientSoldierEntity. Członek staje się ważny od momentu, gdy przestanie kontrolować wspomniany gadżet.   Ponieważ cały kod źródłowy, który widziałem, używa ClientSoldierPrediction-> Position do ustalenia, gdzie jest gracz, żaden z nich nie daje prawidłowych wyników, gdy gracz, o którym mowa, używa na przykład Accipitera. Oznacza to, że kod nie może określić lokalizacji lokalnego gracza, jeśli zdarzy się on kontrolować gadżet - lub lokalizację wrogów lub towarzyskich, jeśli kontrolują taki gadżet.   Pytanie brzmi: czy istnieje sposób na określenie pozycji gracza, który nie korzysta z elementu ClientSoldierEntity-> ClientSoldierPrediction? Nie mam nic przeciwko określonemu stanowisku kontrolowanego gadżetu lub kontrolera. Ktoś z opinią?
Reply
#2
Wystarczy użyć WeakPtr przy 0x14b0, który jest ważny we wszystkich przypadkach. 0x14d0 jest ważne tylko, jeśli nie jesteś w samochodzie
Reply
#3
A co z 14C0? Cały kod, który widziałem, próbuje użyć 14C0 (AttachedControllable), który wydaje się być ważny dla pojazdów, a następnie cofa się do 14D0 (ControlledControllable), jeśli pierwszy z nich jest nieprawidłowy. Zgaduję, o co pytam, kiedy są używane 14B0, 14C0 i 14D0?
Reply
#4
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie kerek A co z 14C0? Cały kod, który widziałem, próbuje użyć 14C0 (AttachedControllable), który wydaje się być ważny dla pojazdów, a następnie cofa się do 14D0 (ControlledControllable), jeśli pierwszy z nich jest nieprawidłowy. Zgaduję, o co pytam, kiedy są używane 14B0, 14C0 i 14D0? 14c0 jest wskaźnikiem dla ClientVehicleEntity (ważne tylko, jeśli jesteś w pojeździe). 14d0 jest wskaźnikiem do ClientSoldierEntity, ale jest ważny tylko wtedy, gdy nie znajdujesz się w gadżecie pojazd / kontrolowanie. I 14b0 to WeakPtr do ClientSoldierEntity, która jest zawsze ważna - bez względu na to, czy jesteś pieszo / w pojeździe ..
Reply
#5
Super przydatne, dzięki chłopaki! Widziałem wykorzystanie transformacji w starszym wewnętrznym projekcie C, ale oni po prostu założyli, że było to stałe przesunięcie od ClientSoldierEntity. Grałem z nim trochę, ale nie mogłem go uruchomić. To powinno bardzo pomóc.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)