Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zamrozić aimbota
#1
Uaktualniam źródło, ale zamrażam grę, gdy tylko wróg pojawi się na ekranie. Na przykład włączam aimbota i kiedy widzę, że przeciwnik gra zamrożony, a celowanie nie ma, mam zaktualizowane adresy.   to jest w klasie głównej       Kod:           public static void WriteAngle (float _Yaw, float _Pitch)          {              Int64 pBase = ReadInt64 (0x1421C7E20);              Int64 pOffset1 = ReadInt64 (pBase 0x4988);              Int64 pOffset2 = ReadInt64 (pOffset1 0x10);              WriteFloat (pOffset2 0x14, _Yaw);              WriteFloat (pOffset2 0x18, _Pitch);          }   lub próbuję tego, ale ten sam problem       Kod:           public static void WriteAngle (float _Yaw, float _Pitch)          {              Int64 pBase = ReadInt64 (adresy adresu);              Int64 pOffset1 = ReadInt64 (pBase 0x4988);              Int64 pOffset2 = ReadInt64 (pOffset1 0x10);              WriteFloat (pOffset2 0x14, _Yaw);              WriteFloat (pOffset2 0x18, _Pitch);          }
Reply
#2
Wartości, które piszesz, są nieprawidłowe. Sprawdź je...
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by unknown_ Wartości, które piszesz, są nieprawidłowe. Sprawdź je... masz na myśli Kod: Int64 PBASE = ReadInt64 (0x1421C7E20); kiedy umieszczam stary adres: 0x1421b51e0 Nie zamrażaj, ale nie działa aimbot do.
Reply
#4
Kod: Prywatna statyczna pustka ReadAngle () { Kąty Int64 = ReadInt64 (0x1421C7E20); Int64 myangles = ReadInt64 (kąty 0x4988); Int64 pOffset = ReadInt64 (myangles 0x0010); _Yaw = ReadFloat (pOffset 0x0014); _Pitch = ReadFloat (pOffset 0x0018); } Używam tego i działa. (tylko diff to Read Angle)
Reply
#5
Zacytować: Napisał Juauzynhu Kod: Prywatna statyczna pustka ReadAngle () { Kąty Int64 = ReadInt64 (0x1421C7E20); Int64 myangles = ReadInt64 (kąty 0x4988); Int64 pOffset = ReadInt64 (myangles 0x0010); _Yaw = ReadFloat (pOffset 0x0014); _Pitch = ReadFloat (pOffset 0x0018); } Używam tego i działa. (tylko diff to Read Angle) Wysyłam PM dla ciebie i wysyłam konwertyta do sype
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by cerraosso masz na myśli Mam na myśli to, że wartości zapisywane w pamięci gry są nieprawidłowe i są przyczyną awarii. Sprawdź je...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)