Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Game Event Listeners
#1
Co dokładnie robią inaczej?
Reply
#2
O czym dokładnie jest ten wątek?
Reply
#3
Na przykład dlaczego powinienem użyć słuchacza?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by fewfewfew Na przykład dlaczego powinienem użyć słuchacza? Edycja: Widzę twoje porównanie słuchaczy z Hookingiem Głównie tylko jego osobiste preferencje. Właśnie zaczepiałem FireEvent i nigdy nie miałem żadnych problemów. Są pewne zdarzenia, których klient nie szuka, więc hak nie przyłapie ich, ale głównie nie są użyteczne.
Reply
#5
Miałem problem, który powodował, że kilka zdarzeń zdarzało się na serwerach online
Reply
#6
jest bardzo podobny do mechanizmu zdarzenia c #, podczas gdy tym razem z IGameEventManager2 używasz czystej klasy wirtualnej do obsługi mechanizmu wywołania zwrotnego, zamiast korzystania z funkcji
Reply
#7
Okej, więc nie ma opóźnienia przy użyciu haka? ponieważ wydaje mi się, że uzyskuję szybsze odpowiedzi za pomocą słuchaczy.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by fewfewfew Okej, więc nie ma opóźnienia przy użyciu haka? ponieważ wydaje mi się, że uzyskuję szybsze odpowiedzi za pomocą słuchaczy. To musi zostać przetestowane dalej, ofc za pomocą serwera online. Używanie siebie jako serwera może prowadzić do pewnych zachowań, które nie występują na serwerach online. Na przykład, możesz złapać wydarzenie "player_hurt" używając FireEvent podczas hostowania serwera, podczas gdy online nie możesz go złapać. Ze słuchaczami możesz go złapać, nawet będąc w trybie online.
Reply
#9
Ilekroć loguję jakieś zdarzenia kup / uszkodzenia na moim ekranie, wydaje mi się, że mam problemy z wydajnością.
Reply
#10
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie drag Ilekroć loguję się do zakupu
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)