Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nie można odczytać Health int (External, C)
#1
Cześć, wiem, to naprawdę głupi problem, ale nie wydaje mi się, aby znaleźć kod, który powoduje to ...   Chcę przeczytać Zdrowie z LocalPlayer (fragment poniżej), ale zawsze otrzymuję błędny (nieukończony?) Wynik ..       Kod:   LocalBase = Mem.Read <DWORD> (Klient m_dwLocalPlayer); PlayerHealth = Mem.Read <int> (LocalBase m_iHealth); cout << PlayerHealth << endl;   Przesunięcia są w porządku, sprawdź je dwa razy: P   Nie wiesz, gdzie mój błąd?   Dzięki za pomoc!
Reply
#2
Zacytować: Napisał RustIs Cześć, wiem, to naprawdę głupi problem, ale nie wydaje mi się, aby znaleźć kod, który powoduje to ... Chcę przeczytać Zdrowie z LocalPlayer (fragment poniżej), ale zawsze otrzymuję błędny (nieukończony?) Wynik .. Kod: LocalBase = Mem.Read (Klient m_dwLocalPlayer); PlayerHealth = Mem.Read (LocalBase m_iHealth); cout << PlayerHealth << endl; Przesunięcia są w porządku, sprawdź je dwa razy: P Nie wiesz, gdzie mój błąd? Dzięki za pomoc! Będziesz potrzebować opublikować więcej kodu, ponieważ Twój fragment wydaje się być poprawny. Jakie masz rezultaty?
Reply
#3
co on wyprowadza?
Reply
#4
Cześć, dziękuję za odpowiedź na ten post, im otrzymuję -858993460 jako wynik, czy moje przesunięcia mogą być naprawdę złe? Chyba po prostu pokaż tutaj mój kod z przesunięciami, ale myślę, że oni mają rację .. I tak czy tak, dwukrotnie sprawdź: P Kod: LocalBase = Mem.Read (Klient (Mem.Module ("client.dll")) 0xAA66B8); PlayerHealth = Mem.Read (LocalBase 0xFC); Dzięki!
Reply
#5
Twoje przesunięcie jest złe.
Reply
#6
Huh? Im przy użyciu wywrotki Y3t1y3t, nigdy nie miałem z tym problemu, zresztą moje przesunięcia są takie same jak z wywrotki -> Kod: LocalPlayer -> m_dwLocalPlayer: ________________ 0x00AA66B8 DT_BasePlayer -> m_iHealth: ____________________ 0x000000FC Przepraszam za te głupie posty, ale tak naprawdę nie wiem, gdzie popełniłem błąd ...
Reply
#7
Zawsze dokładnie sprawdź przesunięcia z ostatnich stron tego wątku: Globalne struktury ofensywne
Reply
#8
W porządku, dzięki! Ale to rodzi kolejne pytanie, czy to tylko Y3t1y3t, czy wszyscy? Prawdopodobnie tylko Y3t1y3t, ale chcę się upewnić>. <
Reply
#9
Wiem, że to nie jest takie proste, kiedy wciąż jesteś nowy w hakowaniu, ale nie powinieneś polegać na wozidłach. Stają się nieaktualne i często mają złe proporcje. Zajęło mi 5 minut na IDA, aby znaleźć lokalnego gracza. Działa 4F5E440.
Reply
#10
W porządku: ú Dzięki, MarkHC, za ułatwienie mi życia, chory zajrzyj do jakiegoś dezasemblera, dzięki wszystkim tym, którzy odpowiedzieli na ten wątek! * lock *, proszę: P
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)