Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[AutoIt] NoRecoil, NoSpread, NoBreath i Radar * ZAKTUALIZOWANE
#1
Cześć wszystkim,   Wszyscy pytają o zaktualizowany skrypt AutoIt, więc jesteś tutaj.     Zmiany : * Zaktualizuj przesunięcia za pomocą poprawki 26052015. * NoSpread działa teraz zgodnie z oczekiwaniami, domyślnie niezaznaczone (wykrywanie możliwości FF). * Dodaj kontrolę InVehicle do NoBreath, aby uniknąć awarii. * Poszedłem o jedną klasę głębiej, jak powiedziała ICY dawno temu, więc to jest dobre. * NoBreath współpracuje z snajperami wybranymi z mapy.     Wymagania: - TYLKO DZIAŁA NA x64. - AutoIt v3.3.12.0 - Ustaw uprawnienia administratora na C: \ Program Files (x86) \ AutoIt3 \ SciTE \ SciTE.exe - Lub Skompiluj skrypt jako x64 i Uruchom jako administrator.       Kod:   #Region; **** Dyrektywy stworzone przez AutoIt3Wrapper_GUI ****      # AutoIt3Wrapper_UseX64 = y      # AutoIt3Wrapper_Run_AU3Check = n #EndRegion; **** Dyrektywy stworzone przez AutoIt3Wrapper_GUI **** #include <WinAPI.au3> #include <GuiconstantsEx.au3> #include <WindowsConstants.au3> #include <GDIPlus.au3> ; Tytuł gry Global $ GameName = "Battlefield 4"; Global $ hProc = -1 ; Adres gry Global $ OFFSET_CLIENTGAMECONTEXT = 0x142495b50 Global $ OFFSET_ANGLES = 0x1421d8360 ; Struct Global $ GameContext = _          "DWORD_PTR m_GameContext;" & _          "DWORD_PTR m_ClientPlayerManager;" & _          "DWORD_PTR idToPlayerMapOffset;" Global $ LocalPlayer = _          "DWORD_PTR clientPlayer;" & _          "DWORD_PTR clientSoldier;" & _          "DWORD_PTR clientReplication;" & _          "DWORD_PTR m_soldierWeaponsComponent;" & _          "DWORD_PTR m_currentAnimatedWeaponHandler;" & _          "DWORD_PTR m_clientSoldierWeapon;" & _ "DWORD_PTR m_angles;" & _          "DWORD_PTR m_correctedFiring;" & _          "DWORD_PTR m_weaponSway;" & _ "DWORD_PTR m_weaponSwayData;" & _          "DWORD_PTR m_breathControlHandler;" & _          "DWORD_PTR m_pHealthComponent;" & _          "DWORD_PTR m_projectilesLoaded;" & _          "DWORD_PTR m_projectilesInMagazines;" & _ "DWORD_PTR InVehicle;" & _          "float m_Health;" & _          "float flYaw;" & _          "int TeamId;" & _          "int ActiveSlot;" & _          "float vPositionX;" & _          "float vPositionY;" & _          "float vPositionZ;" Global $ Player = _          "DWORD_PTR clientPlayer;" & _          "DWORD_PTR clientSoldier;" & _          "DWORD_PTR clientReplication;" & _          "int TeamId;" & _          "float vPositionX;" & _          "float vPositionY;" & _          "float vPositionZ;" ; Rozmiar typów Global $ DWORD_PTR = 4 Globalny $ INT = 4 Global $ BOOL = 1 Global $ FLOAT = 4 ; Utwórz Struct $ LocalPlayer = DllStructCreate ($ LocalPlayer) $ Player = DllStructCreate ($ Player) $ GameContext = DllStructCreate ($ GameContext) $ ZERO = DllStructCreate ("FLOAT ZERO") DllStructSetData ($ ZERO, 'ZERO', 0) $ HUNDRED = DllStructCreate ("MIESZKAŃCA") DllStructSetData ($ HUNDRED, 'HUNDRED', 100) Global $ imNothing = 0 Global $ fDelta [3] Global $ PlayerRadarI [71] ; GŁÓWNY If Not WinExists ($ GameName) Then Exit $ aPos = WinGetPos ($ GameName) If Not IsArray ($ aPos) Then Exit $ hGUI = GUICreate (losowe (0, 10000, 1), 250, 270, $ aPos [0], $ aPos [1], $ WS_POPUP) WinSetOnTop ($ hGUI, '', 1) $ lHealth = GUICtrlCreateLabel ("Zdrowie: 100", 0, 5, 250, 20, 0x01) $ lAmmo = GUICtrlCreateLabel ("Amunicja: 30 | 100", 0, 20, 250, 20, 0x01) $ cRecoil = GUICtrlCreateCheckbox ("No Recoil", 20, 35, 70, 20) GUICtrlSetState (-1, $ GUI_CHECKED) $ cBreath = GUICtrlCreateCheckbox ("No Breath", 90, 35, 70, 20) GUICtrlSetState (-1, $ GUI_CHECKED) $ cSpread = GUICtrlCreateCheckbox ("No Spread", 160, 35, 100, 20) $ cRadar = GUICtrlCreateCheckbox ("Show radar", 85, 251, 100, 20) GUICtrlSetState (-1, $ GUI_CHECKED) GUICtrlCreateGraphic (25, 51, 200, 200) GUICtrlSetBkColor (-1, 0x000000) GUICtrlCreateGraphic (123, 150, 5, 5) GUICtrlSetBkColor (-1, 0xffffff) GUICtrlCreateGraphic (25, 152,5, 200, 1) GUICtrlSetBkColor (-1, 0xffffff) GUICtrlCreateGraphic (125, 152,5, 1, 100) GUICtrlSetBkColor (-1, 0xffffff) Dla $ i = 0 To 70 Step 1      $ PlayerRadarI [$ i] = GUICtrlCreateGraphic (0, 0, 5, 5)      GUICtrlSetBkColor ($ PlayerRadarI [$ i], 0xFF0000)      GUICtrlSetState ($ PlayerRadarI [$ i], $ GUI_HIDE) Kolejny GUISetState () WinSetTrans ($ hGUI, "", 150) AdlibRegister ("INFO_UPDATE") $ i = 0 Podczas gdy prawda      If Not WinExists ($ GameName) Then Exit      Jeśli GameContext () i ReadLocalPlayer () i WinActive ($ GameName) Następnie          Jeśli GUICtrlRead ($ cRecoil) = $ GUI_CHECKED Then noRecoil ()          Jeśli GUICtrlRead ($ cBreath) = $ GUI_CHECKED To noBreath ()          Jeśli GUICtrlRead ($ cSpread) = $ GUI_CHECKED To noSpead ()          WyczyśćRadar ($ i)          Jeśli $ i = 70 To $ i = 0          Jeśli ReadPlayer ($ i) = True i GUICtrlRead ($ cRadar) = $ GUI_CHECKED Następnie DrawRadarPlayer ($ i)          $ i = $ i + 1      EndIf WEnd ; END MAIN Func INFO_UPDATE ()      GUICtrlSetData ($ lHealth, "Health:" & Ceiling (DllStructGetData ($ LocalPlayer, "m_Health")))      GUICtrlSetData ($ lAmmo, "Ammo:" & DllStructGetData ($ LocalPlayer, "m_projectilesLoaded") i "|" i DllStructGetData ($ LocalPlayer, "m_projectilesInMagazines")) EndFunc; ==> INFO_UPDATE Func IsValid ($ PTR)      Jeśli Ptr ($ PTR)> = 0x10000 I Ptr ($ PTR) <0x000F0
Reply
#2
Dzięki @ santacid rap
Reply
#3
Wielkie dzięki, Święty, jesteś niesamowity. =)
Reply
#4
Ale czy naprawiłeś "radar"? P.S naprawdę myślałeś, że jestem poważny?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by unknown_ Ale naprawiłeś radar? Nie dotknąłem radaru jest taki sam jak oryginał. P.S: Oh! Widzę. lol
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by saintacid Cześć wszystkim, Wszyscy pytają o zaktualizowany skrypt AutoIt, więc jesteś tutaj. Zmiany : * Zaktualizuj przesunięcia za pomocą poprawki 26052015. * NoSpread działa teraz zgodnie z oczekiwaniami, domyślnie niezaznaczone (wykrywanie możliwości FF). * Dodaj kontrolę InVehicle do NoBreath, aby uniknąć awarii. * Poszedłem o jedną klasę głębiej, jak powiedziała ICY dawno temu, więc to jest dobre. * NoBreath współpracuje z snajperami wybranymi z mapy. Wymagania: - TYLKO DZIAŁA NA x64. - AutoIt v3.3.12.0 - Ustaw uprawnienia administratora na C: \ Program Files (x86) \ AutoIt3 \ SciTE \ SciTE.exe - Lub Skompiluj skrypt jako x64 i Uruchom jako administrator. Oryginalny kod bazowy: http:
Reply
#7
ty <3 rep
Reply
#8
jak mogę zrobić skrypt w autoit i jak go uruchomić
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by whaturname szansa na zakaz? Nie twórz i nie używaj ".exe". Uruchom skrypt w Autoit. Polecam w ten sposób. Ponieważ w przeszłości mieli BAN !!! ...
Reply
#10
thx man, niesamowite!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)