Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wysyłaj pakiety, otrzymując zawsze prawdziwe
#1
Hej, kiedy czytam bSendPacket     Kod:   bool GetSendPacket () { return * reinterpret_cast <bool *> (GetModuleHandle ("engine.dll") 0xCACAA); }   zawsze otrzymuję 1 (prawda), a kiedy zapisuję ją jako 0 (fałsz), nawet przy konwersji bajtów, moje awarie cs, czy ktoś ma wskazówkę, jeśli czytam coś nie tak?   pozdrowienia.
Reply
#2
Czy możesz opublikować sposób, w jaki piszesz na adres?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by Streeters Czy możesz opublikować sposób, w jaki piszesz na adres? tak, ale myślę, że coś jest nie tak, ponieważ zawsze powraca to prawda, podczas gdy ja nie jestem na serwerze, otrzymuję 1 ... Kod: BYTE GetSendPacket () { return * reinterpret_cast (GetModuleHandle ("engine.dll") 0xCACAA) = 0;
Reply
#4
Czy jest to rozwiązanie wewnętrzne czy zewnętrzne? >.>
Reply
#5
Wygląda na wewnętrzny dostęp do pamięci bezpośredniej, prawdopodobnie przy użyciu "metody zewnętrznej" z wykorzystaniem bajtów. Dołączanie debuggera powie Ci, co jest nie tak, przeczytaj o tym
Reply
#6
Zacytować: Napisał NoobKillerPL Wygląda na wewnętrzny dostęp do pamięci bezpośredniej, prawdopodobnie przy użyciu "metody zewnętrznej" z wykorzystaniem bajtów. Dołączanie debuggera powie Ci, co jest nie tak, przeczytaj o tym Cóż, po prostu muszę wiedzieć, czy jestem w stanie to dobrze odczytać. W przeciwnym razie wszystko jest w porządku, jeśli nie jestem w błędzie, kiedy nie jestem w grze, wysyłanie wiadomości powinno być fałszywe, prawda? wciąż szukają awnsers
Reply
#7
Powinieneś lepiej przekonwertować GetModuleHandle na dword. ((DWORD) GetModuleHandle ("engine.dll") + 0xCACAA) To bardzo ważne. Czasami kompilator nie będzie automatycznie wiedział, czy jest to właściwy typ zmiennej. (Jeśli twoje przesunięcie nie jest złe, powinno działać tbh)
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by tlxkjc2407 Powinieneś lepiej przekonwertować GetModuleHandle na dword. ((DWORD) GetModuleHandle ("engine.dll") 0xCACAA) To bardzo ważne. Czasami kompilator nie będzie automatycznie wiedział, czy jest to właściwy typ zmiennej. (Jeśli twoje przesunięcie nie jest złe, powinno działać tbh) Arytmetyka wskaźnikowa
Reply
#9
Chodzi mi o to, że nie ulega awarii bez powodu, dołączenie debuggera powie Ci, co jest nie tak.
Reply
#10
Spróbuj użyć VirtualProtectEx
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)