Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porting BF4 Exernal dla gier UE3
#1
Cześć,   Chwyciłem jedno z zewnętrznych źródeł hackowania dla BF4, szukam tylko tego, czy ktoś może mi pomóc znaleźć kilka odniesień do rzeczy do przeniesienia do gier UE3. Większość już mam i jest dość oczywiste, ale nie jestem pewien na kilka rzeczy:       Kod:   #define OFFSET_CLIENTGAMECONTEXT 0x142384108 <--- Nie do końca pewny #define OFFSET_DXRENDERER 0x14242F488 <--- Nie wiem, jak znaleźć to przesunięcie i jego oczywiście najważniejsze dla rysowania nakładki #define OFFSET_GAMERENDERER 0x142385028 <- renderowanie postów #define OFFSET_ANGLES 0x1420C4AB0 #define OFFSET_WORLDRENDERSETTINGS 0x142384188 <--- GameClientViewport? klasa Gracz { publiczny:
Reply
#2
Czy wiesz nawet, co nawet próbujesz zrobić?
Reply
#3
Nie związane z BF4 i będziesz musiał zmienić wszystko, z wyjątkiem renderowania / nakładania rzeczy, aby działało w grze UE3.
Reply
#4
Zasadniczo musisz ponownie zakodować wszystko dla innej gry LOL
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)