Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zewnętrzne z menu
#1
Cześć!   Pracuję nad swoim oszustem od dłuższego czasu, wszystko działa dobrze i dobrze, ale za każdym razem, gdy chcę zmienić ustawienia muszę wyjść z gry, zmienić ustawienia w pliku .ini i ponownie uruchomić proces.   Teraz myślałem o stworzeniu Menu, w którym mogę używać gry. Widziałem mnóstwo rzeczy na wewnętrzne kody, ale moje są zewnętrzne. Niestety nie mam absolutnie pojęcia, jak działa programowanie w gui.   Masz teraz pytania, czy programowanie gui jest możliwe za pomocą zewnętrznego cheatowania (prawdopodobnie tak) i czy praca się opłaca? czy powinienem zacząć robić takie rzeczy wewnętrznie?
Reply
#2
Nie używaj zewnętrznego. Jeśli zakodowałeś kod, możesz nauczyć się tworzyć GUI. Żadna z twoich prac się nie opłaca, kiedy robisz hacki, dla zabawy i nauki przestań myśleć, że będziesz następnym bogiem P2C
Reply
#3
tak, to możliwe co masz na myśli "spłacisz"? Jestem pewien, że nauczysz się wielu nowych rzeczy! a na końcu będziesz mógł zmienić swoje ustawienia! więc tak, to się opłaci: P Zacytować: Originally Posted by ECX Nie używaj zewnętrznego. czemu? jego osobiste preferencje
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by solveig Cześć! Pracuję nad swoim oszustem od dłuższego czasu, wszystko działa dobrze i dobrze, ale za każdym razem, gdy chcę zmienić ustawienia muszę wyjść z gry, zmienić ustawienia w pliku .ini i ponownie uruchomić proces. Teraz myślałem o stworzeniu Menu, w którym mogę używać gry. Widziałem mnóstwo rzeczy na wewnętrzne kody, ale moje są zewnętrzne. Niestety nie mam absolutnie pojęcia, jak działa programowanie w gui. Masz teraz pytania, czy programowanie gui jest możliwe za pomocą zewnętrznego cheatowania (prawdopodobnie tak) i czy praca się opłaca? czy powinienem zacząć robić takie rzeczy wewnętrznie? Dokonywanie zewnętrznego cheatowania za pomocą GUI nie jest trudne, z jakiego języka korzystałeś? Jeśli użyłeś C # na przykład po prostu skorzystaj z formularza i stań się TopMostem, jedyną rzeczą, która jest do tego suck, będziesz musiał grać w Windowed lub Windowed Border mniej. Tak czy inaczej dobrze się bawić, robiąc oszustwo i powodzenia
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by ECX Nie używaj zewnętrznego. Jeśli zakodowałeś kod, możesz nauczyć się tworzyć GUI. Żadna z twoich prac się nie opłaca, kiedy robisz hacki, dla zabawy i nauki przestań myśleć, że będziesz następnym bogiem P2C Przede wszystkim to, czego chcę użyć, zależy od moich preferencji, prawda? Dobrze, że to się udało. Po drugie, najwyraźniej źle zrozumiałeś termin "opłaca się". Nie chcę zarabiać na tym, na litość boską, Jezu Chryste. Chodziło mi o to, że warto próbować stworzyć menu z zewnętrznym oszustem, czy też powinienem się od tego powstrzymać, a raczej pójść w ogóle wewnętrznie. @ Tydatt y: Przepraszam, zapomniałem wspomnieć, używam C
Reply
#6
Jeśli chcesz GUI, sugeruję przejście na Internals, jeśli chcesz pozostać zewnętrznym, w zależności od używanego języka, istnieją źródła, które mają to, co myślę, że chcesz
Reply
#7
https://github.com/C0re-Cheats/C0reExternal-Base-v2 ma menu
Reply
#8
tak, to możliwe i tak, praca się opłaca Użyłem QT do zrobienia mojego zewnętrznego menu: https:
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by solveig Cześć! Pracuję nad swoim oszustem od dłuższego czasu, wszystko działa dobrze i dobrze, ale za każdym razem, gdy chcę zmienić ustawienia muszę wyjść z gry, zmienić ustawienia w pliku .ini i ponownie uruchomić proces. Teraz myślałem o stworzeniu Menu, w którym mogę używać gry. Widziałem mnóstwo rzeczy na wewnętrzne kody, ale moje są zewnętrzne. Niestety nie mam absolutnie pojęcia, jak działa programowanie w gui. Masz teraz pytania, czy programowanie gui jest możliwe za pomocą zewnętrznego cheatowania (prawdopodobnie tak) i czy praca się opłaca? czy powinienem zacząć robić takie rzeczy wewnętrznie? Jeśli rysujesz elementy wizualne z czymś, po prostu użyj tego do narysowania menu.
Reply
#10
utwórz osobny d3d
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)