Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heroes i Generals Chams
#1
jak używać: - skopiuj pliki d3d9.dll i png do swojego katalogu Heroes & Generals (jest to katalog, w którym znajduje się h & g.exe) - Oznacza to, że jeśli używasz wersji parowej, skopiuj pliki do Steam \ steamapps \ common \ Heroes & Generals \ - uruchom grę, naciśnij INSERT, aby wywołać menu hack, użyj strzałek, aby nawigować   Uwaga:   - aimbot jest zły - Nie polecam używania tego z głównym kontem, korzystasz na własne ryzyko - Działa tylko w trybie dx9, edytuj bohaterów i generałów \ client.ini i dodaj forceDX9 = true   renderowanie {    forceDX9 = true disabletextlayer = true }     Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1600 x 900.     Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1600 x 900.     Pobierz (hack może być już wykryty!)     Możliwa poprawka dla mapy Nie ładuje się podczas wojny lub szturmu:     Zacytować:       "utknięcie podczas ładowania jest prawdopodobnie spowodowane przez esp, wyłącz to przed połączeniem"           Kod:   model rec NIEMIECKIE NOGI Stride == 40 && NumVertices == 702 && primCount == 1129 NIEMIECKI KLASA Stride == 40 && NumVertices == 2428 && primCount == 3197 US LEGS Stride == 40 && NumVertices == 812 && primCount == 1202 US CHEST Stride == 40 && NumVertices == 2457 && primCount == 3786 RUS LEGS Stride == 40 && NumVertices == 1236 && primCount == 2010 RUS CHEST Stride == 40 && NumVertices == 3506 && primCount == 4968
Reply
#2
Sexy, czy to te pikselowe shadery?
Reply
#3
Zacytować: Napisał SaintviciouS Sexy, czy to te pikselowe shadery? SetTexture chams. btw. worldtoscreen na esp Kod: // Registers: // // Reg Nazwa Rozmiar // ---------------- ----- ---- // cbPerObjectBones c0 204 // cbPerObject c204 4 // cbSharedPerView c208 4 D3DXMATRIX cbSharedPerView, cbPerObject, WorldMatrix; D3DXVECTOR3 VectorMiddle (0, 0, 0), ScreenMiddle (0, aimheight, 0); Urządzenie -> GetVertexShaderConstantF (208, cbSharedPerView, 4); Urządzenie -> GetVertexShaderConstantF (204, cbPerObject, 4); D3DXMatrixIdentity (& WorldMatrix); D3DXMatrixTranspose (& cbPerObject, & cbPerObject); D3DXMatrixTranspose (& cbSharedPerView, & cbSharedPerView); D3DXVec3Project (& VectorMiddle, ScreenMiddle, & Viewport i & cbSharedPerView, & cbPerObject i WorldMatrix); if (cbSharedPerView. _44 <1.0f) {AimInfo_t pAimInfo = {static_cast (VectorMiddle. x), static_cast (VectorMiddle. y), iTeam}; AimInfo. push_back (pAimInfo); }
Reply
#4
kiedy można pobrać?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by Foxxxl kiedy można pobrać? Będziesz mógł, gdy plik zostanie sprawdzony i zatwierdzony przez naszych moderatorów pobierania. Prosimy o cierpliwość, proces ten może zająć trochę czasu. Kliknij tutaj, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat procesu zatwierdzania.
Reply
#6
Dziękuję Ci. zrozumiałem
Reply
#7
Kod: model rec NIEMIECKIE NOGI Stride == 40 && NumVertices == 702 && primCount == 1129 NIEMIECKI KLASA Stride == 40 && NumVertices == 2428 && primCount == 3197 US LEGS Stride == 40 && NumVertices == 812 && primCount == 1202 US CHEST Stride == 40 && NumVertices == 2457 && primCount == 3786 RUS LEGS Stride == 40 && NumVertices == 1236 && primCount == 2010 RUS CHEST Stride == 40 && NumVertices == 3506 && primCount == 4968 JESTEŚ LEGENDĄ!
Reply
#8
Jak długo do sprawdzenia pliku?
Reply
#9
Zacytować: Napisał pierwotnie Pan P Plate Jak długo do sprawdzenia pliku? To jest tajemnica
Reply
#10
@ Nseven Dzięki Plik Zatwierdzone SHA256 : ReadMe.txt - 3f5818ba2cdcbb485074a9872eaf2a7efe9e3deaaafad1c59d4f845a2c6995d6 SHA256 : team1.png - 002b90e8814da1b1b01313fa10cda86053a6bba2a84bd3c990245e3107924371 SHA256 : team2.png - b98c8055d108c38c9cd40a45d15d63d2769193740d1cf5b16981a9c3255be917 SHA256 : team3.png - 72e19516acddb162242e620fcff704c50a3285f29946ec4cd77737139702b7f7 SHA256 : d3d9.dll - af646d6fc12cfeef6a36ca9e4a6810c3479fe154c54f51c6315f5daf7e470456 SHA256 : hgsettings.ini - 1b4d6233a88266e2efc28fcbf8cba5b0bac91cc728add5d576f3fda7f8cc4411 zainteresowany Jak analizować pliki ? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)