Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
doskonałe hitboxy
#1
nie można go uruchomić działa tylko pędy miednicy       Kod:   bool legitbot :: get_hitbox (C_BaseEntity * local, C_BaseEntity * entity, Vector & destination) { int bestHitbox = -1; float best_fov = aim_fov; int aim_bone; if (aim_bone == 0) { const std :: vector <int> hitboxes = {(int) CSGOHitboxID :: Head}; dla (auto hitbox: hitboxes) { Wektor temp; if (! get_hitbox_pos (entity, hitbox, temp)) dalej; float fov = get_fov (view_angle (local-> localPlayerExclusive () -> GetAimPunchAngle () * 2.0f), compute_angle (local-> GetEyePosition (), temp)); if (fov <best_fov) { best_fov = fov; bestHitbox = hitbox; } } if (bestHitbox! = -1) { if (! get_hitbox_pos (entity, bestHitbox, destination)) return true; } } else if (aim_bone == 1) { const std :: vector <int> hitboxes = {(int) CSGOHitboxID :: Neck}; dla (auto hitbox: hitboxes) { Wektor temp; if (! get_hitbox_pos (entity, hitbox, temp)) dalej; float fov = get_fov (view_angle (local-> localPlayerExclusive () -> GetAimPunchAngle () * 2.0f), compute_angle (local-> GetEyePosition (), temp)); if (fov <best_fov) { best_fov = fov; bestHitbox = hitbox; } } if (bestHitbox! = -1) { if (! get_hitbox_pos (entity, bestHitbox, destination)) return true; } } jeszcze { const std :: vector <int> hitboxes = {(int) CSGOHitboxID :: Pelvis}; dla (auto hitbox: hitboxes) { Wektor temp; if (! get_hitbox_pos (entity, hitbox, temp)) dalej; float fov = get_fov (view_angle (local-> localPlayerExclusive () -> GetAimPunchAngle () * 2.0f), compute_angle (local-> GetEyePosition (), temp)); if (fov <best_fov) { best_fov = fov; bestHitbox = hitbox; } } if (bestHitbox! = -1) { if (! get_hitbox_pos (entity, bestHitbox, destination)) return true; } } return false; }   ik jestem paster i jestem w tym zły
Reply
#2
To dlatego, że deklarujesz Kod: int aim_bone; jego niezdefiniowane. Nikt nie zna swojej prawdziwej wartości. Więc po zrobieniu wszystkiego, jeśli sprawdza, zawsze będzie w innym, który jest miednicą. Możesz ustawić aim_bone na swoim groupindex w swoim menu. Więc zmieni się za każdym razem, gdy zmienisz hitbox w menu
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie Chef27 To dlatego, że deklarujesz Kod: int aim_bone; jego niezdefiniowane. Nikt nie zna swojej prawdziwej wartości. Więc po zrobieniu wszystkiego, jeśli sprawdza, zawsze będzie w innym, który jest miednicą. Możesz ustawić aim_bone na swoim groupindex w swoim menu. Więc zmieni się za każdym razem, gdy zmienisz hitbox w menu Czy możesz mi z tym pomóc ? Nie rozumiem tego. Jak na prawdziwy 😭
Reply
#4
Kod: int aim_bone = g_Options.Legitbot.Hitbox Inicjujesz integer cel_bone, ale nigdy go nie przypisałeś, więc domyślnie idzie do instrukcji else, czyli do miednicy
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by rutaite Kod: int aim_bone = g_Options.Legitbot.Hitbox Inicjujesz integer cel_bone, ale nigdy go nie przypisałeś, więc domyślnie idzie do instrukcji else, czyli do miednicy Dziękuję Ci. Spróbuję, kiedy będę w domu. EDYTOWAĆ: Dziękujemy, zadziałało! chciałbym cię powtórzyć, ale ...;
Reply
#6
co powiesz na ten sam kod, ale znacznie czystszy. Kod: bool legitbot :: get_hitbox (C_BaseEntity * local, C_BaseEntity * entity, Vector & destination) { float best_fov = aim_fov; int best_hitbox = -1;
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)