Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Breaking Lag Comp Fakelag
#1
Więc,   tak użyłem funkcji wyszukiwania (tylko przez 1 sekundę hehe) i przyjrzałem się sdk (tylko przez 1 sekundę hehe).   Zostało to omówione wcześniej w tym adaptacyjnym faklecie wątku, a na ostatnim stanowisku @ MadJayQ opublikował ten kod         Kod:   static constexpr int MAX_CHOKE = 15; static constexpr float TELEPORT_DISTANCE 64.f; int Fakelag_AdaptiveFactor () {auto local_player = Funkcje :: GetLocalPlayer (); auto velocity = local_player -> GetVelocity (); prędkość . z = 0.f; automatyczna prędkość = prędkość. Długość (); auto distance_per_tick = speed * Interfejsy -> GetGlobalVars () -> interval_per_tick; int choked_ticks = std :: ceilf (TELEPORT_DISTANCE
Reply
#2
Nie uważasz, że ta prawie prosta pasta jest już wystarczająco dużym pchnięciem w "właściwym kierunku"? Naprawdę nie jestem pewien, jak wiele możemy dla ciebie zrobić
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)