Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie rób odrzutów :)
#1
Mały poradnik jak zrobić Bez Recoil.       -[ Co jest potrzebne ? ] -   ~ Niektóre Wiedza C ~ Dowolny wieszak z funkcją haczykowatą ~ m_Local & m_vecPunchangle Offsets ~ Mózg, żeby to sprawdzić (mój mózg został uszkodzony lol)     - [Otrzymasz przesunięcia? ] -   Myślisz, że pokażę ci, jak je znaleźć? Musisz już wiedzieć, jak znaleźć przesunięcia. I dlaczego nie pokazuję ci, jak znaleźć offset? Aby zatrzymać kopiowanie i wklejanie okey:     - [Oblicz przesunięcia] - Nie obliczamy samych przesunięć, które mogą spowodować, że C.   Tworzymy funkcję DWORD z nazwą.         Kod:   DWORD NoRecoil () {}   Teraz dodamy przesunięcia       Kod:   DWORD m_Local = 0x000;
Reply
#2
Nie idealne, będziesz mieć problemy z prognozowaniem, ale dobrą pracę.
Reply
#3
To nie jest idealne, jak powiedział kolby. Jest to po prostu publiczna funkcja braku odrzutu z ukrytymi zmiennymi sieciowymi. Jest to dokładnie ta sama metoda, którą napisałem tutaj i wiele innych napisali przede mną. Dziękuję za udostępnienie, ale naprawdę nie widzę sensu umieszczania tego lub ukrywania zmiennych sieciowych. cpp: DWORD m_Local = 0x5DC; DWORD m_vecPunchAngle = 0x6C; Vector Punch = * (Vector *) (dwEntity m_Local m_vecPunchAngle);
Reply
#4
Zacytować: Napisał Grab Myślę, że zrobiłem ładny tutorial. Czemu ? zadeklarowałem funkcje i co oni robią lol Kopiuj i dawni goście nie wiedzą, co robią funkcje byłem zadowolony z wyniku Nie robię hakowania Source Engine, ale dlaczego mnożysz punchangles przez 2?
Reply
#5
Przepisz w dół, patrz w dół!
Reply
#6
Co jeśli utrzymasz dyskusję cywilizowaną, więc nie będę musiał usuwać twojego płonięcia. Niektórzy użytkownicy mogą się naprzykrzać, jeśli się nad tym zastanawiasz. Dzięki Forza za uczynienie tego wątku nieco użytecznym.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by Hanoi22 Co jeśli utrzymasz dyskusję cywilizowaną, więc nie będę musiał usuwać twojego płonięcia. Niektórzy użytkownicy mogą się naprzykrzać, jeśli się nad tym zastanawiasz. Dzięki Forza za uczynienie tego wątku nieco użytecznym. Tak, przepraszam, sam nie posprzątałem tego argumentu.
Reply
#8
Zacytować: Napisał Kamshak Nie robię hakowania Source Engine, ale dlaczego mnożysz punchangles przez 2? Nauczyłem się od niektórych facetów, że * 2.0f są niewielkim dodatkiem, aby uzyskać lepszy odrzut, ponieważ normalne odrzuty odrzutu nie wystarczą, aby uzyskać dobry odrzut. Mam nadzieję, że to wyjaśnię. Sam jestem tutaj nowy. może niektórzy faceci mogą mnie poprawić.
Reply
#9
Wiem tylko, że to z hl1 SDK, ale tam masz "uderzenie klienta" zastosowane do twoich wizji, jak również "dziurkacz serwera" (nie pamiętam, czy są to dokładnie używane terminy, ale cokolwiek ...). więc próbujesz przewidzieć jedną z nich i zgadnij, że obie będą miały mniej więcej taką samą wartość.
Reply
#10
Nie jestem pewien, jak znalazłeś adresy. Czy możesz mnie nauczyć, a może innych facetów, jak je znaleźć? PS: Nie jestem profesjonalistą, jak to znaleźć.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)