Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Daddas Shams
#1
Daddas Shams
Reply
#2
Kod: urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false);
Reply
#3
Kolejne pytanie, jak mogę uzyskać poprawne Strides ect I wiem, jak uzyskać rejestrator, ale uzyskanie kroków dla graczy
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by rop Kod: urządzenie -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); Nie. Zacytować: Napisał pierwotnie gregergt5retge4 Z jakiegoś powodu moje chamy wyświetlają się tylko wtedy, gdy gracz jest moim zdaniem. Ale i tak to nie działa? Co powiesz na wirtualny rendering wirtualnego silnika zamiast haków D3D, nie ma powodu używać D3D w źródłowych grach silnikowych, gdy istnieją takie rzeczy jak vgui :: ISurface i IVRenderView. Rozumiem używanie haków D3D do takich rzeczy jak imgui, ale każdy po prostu wkleja to gówno.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by ruheort Nie. Co powiesz na wirtualny rendering wirtualnego silnika zamiast haków D3D, nie ma powodu używać D3D w źródłowych grach silnikowych, gdy istnieją takie rzeczy jak vgui :: ISurface i IVRenderView. Rozumiem używanie haków D3D do takich rzeczy jak imgui, ale każdy po prostu wkleja to gówno. Ponieważ chcę stworzyć hack do gry crossdame d3d9.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by ruheort Nie. Co powiesz na wirtualny rendering wirtualnego silnika zamiast haków D3D, nie ma powodu używać D3D w źródłowych grach silnikowych, gdy istnieją takie rzeczy jak vgui :: ISurface i IVRenderView. Co powiesz na spieranie się z rendererem gry, ponieważ nie możesz robić zaawansowanych rzeczy, takich jak on, z "rendererem gry" wszyscy przechodzą
Reply
#7
Nie potrzebujesz pomocy, nie więcej nauczysz się logować rzeczy i robić postępów dzięki @ Sfab1
Reply
#8
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Janck7 Co powiesz na spieranie się z rendererem gry, ponieważ nie możesz robić zaawansowanych rzeczy, takich jak on, z "rendererem gry", który wszyscy przechodzą / wklejają? na koniec wiesz, że silnik gry używa Directx, prawda? sądząc po twoim wpisie, zahaczanie directx jest silniejsze, niż kiedykolwiek zapewne wiesz, przestań wysyłać takie gówno, proszę Użyj D3D, jeśli chcesz, po prostu stwierdzam, że silnik działa dobrze na takie rzeczy i jest łatwiejsze / czystsze IMO. Lepiej tylko wywoływać wirtualne wirtualne wersje D3D zamiast łączenia bibliotek D3D i ostatecznie sprawić, by twoje binarne nadęty (widziałem wielu tutaj, to zrobić, to jest dość złe). Nie do końca rozumiem, co oznaczają "zaawansowane" rzeczy, o których mówisz, Ludzie tutaj nie zrobią nic innego, jak tylko wkleić imgui / nohands / wireframe hands / chams.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)