Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skrypt Aimbot
#11
Zaraz, niezła robota
Reply
#12
rep dla obu @ NotWoofless & @ monkeymarineman
Reply
#13
player addEventHandler ["Fired", { _nearPlayers = player nearEntities ["CAManBase", 1000]; _nearestPlayer = objNull; _nearestPlayerDist = 1000; { _dist = pojazd _x gracz odległości; jeśli (_x! = player i _dist <_nearestPlayerDist i żywy _x) to { _nearestPlayer = _x; _nearestPlayerDist = _dist; }; } forEach _nearPlayers; _bullet = _to wybiera 6; _head = eyePos _nearestPlayer; _bullet setPosASL _head; }];
Reply
#14
Czy w Arma jest obwodnica AHK?
Reply
#15
Jak możemy tego użyć? Czy ktoś może to wyjaśnić?
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by ricken Jak możemy tego użyć? Czy ktoś może to wyjaśnić? Hybrydy PBO, Executory i .PBO!
Reply
#17
Ed .
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)