Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skrypt Aimbot
#1
Czy ktokolwiek zna jakieś skrypty aimbota? Cant Find any
Reply
#2
Oto cichy skrypt, który zabije każdego. Kod: player addEventHandler ["Fired", {_nearPlayers = player nearEntities ["CAManBase", 1000]; _nearestPlayer = objNull; _nearestPlayerDist = 1000; {_dist = pojazd _x gracz odległościowy; jeśli (_x! = player i _dist <_nearestPlayerDist i żywy _x), to {_pierwszyPlayer = _x; _nearestPlayerDist = _dist; }; } forEach _nearPlayers; _bullet = _to wybiera 6; _head = eyePos _nearestPlayer; _bullet setPosASL _head; }]; Scenariusz został napisany przez CraftLourens
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by NotWoofless Oto cichy skrypt, który zabije każdego. Kod: player addEventHandler ["Fired", {_nearPlayers = player nearEntities ["CAManBase", 1000]; _nearestPlayer = objNull; _nearestPlayerDist = 1000; {_dist = pojazd _x gracz odległościowy; jeśli (_x! = player i _dist <_nearestPlayerDist i żywy _x), to {_pierwszyPlayer = _x; _nearestPlayerDist = _dist; }; } forEach _nearPlayers; _bullet = _to wybiera 6; _head = eyePos _nearestPlayer; _bullet setPosASL _head; }]; Scenariusz został napisany przez CraftLourens jak używać skryptów?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by SushiSalad jak używać skryptów? Przez PBO (In the init)
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by NotWoofless Oto cichy skrypt, który zabije każdego. Kod: player addEventHandler ["Fired", {_nearPlayers = player nearEntities ["CAManBase", 1000]; _nearestPlayer = objNull; _nearestPlayerDist = 1000; {_dist = pojazd _x gracz odległościowy; jeśli (_x! = player i _dist <_nearestPlayerDist i żywy _x), to {_pierwszyPlayer = _x; _nearestPlayerDist = _dist; }; } forEach _nearPlayers; _bullet = _to wybiera 6; _head = eyePos _nearestPlayer; _bullet setPosASL _head; }]; Scenariusz został napisany przez CraftLourens Ładne rozwiązanie, zbyt zły infistar łatwo go blokuje.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by Jughead007 Ładne rozwiązanie, zbyt zły infistar łatwo go blokuje. W jaki sposób infistar łatwo go blokuje? Jedyne, co robi, to przywrócenie kontrolera zdarzeń, po prostu EH w pętli ...
Reply
#7
brzmi interesująco, zajrzycie do niego, thanx na podpowiedź
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by Jughead007 brzmi interesująco, zajrzycie do niego, thanx na podpowiedź Kod: [] spawn {while {1 == 1} do {firedeh = player addEventHandler ['Fired', {// uruchamiany program obsługi zdarzeń tutaj}]; uisleep 0,05; gracz removeEventHandler ['Fired', firedeh]; }; };
Reply
#9
Czy możesz udzielić nam szerokiej gamy informacji na temat tego, jak możemy tego użyć? Jestem szalony w tym biznesie. Potrzebuję ESP i AimBot. Czy możesz mi pomóc w szczegółach.
Reply
#10
dobry tata
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)