Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
traceray
#11
W porządku, mieliście rację mój vecViewOffset był 0xE4 zmieniłem go na 0xE8 tak jak m_vecViewOffset [0]: 0xE8 m_vecViewOffset [1]: 0xEC m_vecViewOffset [2]: 0xF0 czy mam rację? działa teraz, ale dlaczego głowa jest błędna? działa na cały dekolt, ale nie na czubku głowy słyszałem jego buggy, ale dlaczego xD?
Reply
#12
Zacytować: Napisał pierwotnie 885 wytłumacz 1taps każdemu Przy odrobinie szczęścia najprawdopodobniej odbudujesz to całkiem dobrze
Reply
#13
Zacytować: Napisał pierwotnie ThePapanoob Przy odrobinie szczęścia najprawdopodobniej odbudujesz to całkiem dobrze następnie im 4 lata szczęśliwy niszcząc ppl na hvh
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by nastroenie W porządku, mieliście rację mój vecViewOffset był 0xE4 zmieniłem go na 0xE8 tak jak m_vecViewOffset [0]: 0xE8 m_vecViewOffset [1]: 0xEC m_vecViewOffset [2]: 0xF0 czy mam rację? działa teraz, ale dlaczego głowa jest błędna? działa na cały dekolt, ale nie na czubku głowy słyszałem jego buggy, ale dlaczego xD? Dzieje się tak dlatego, że głowa w grach kontratakujących (css, csgo) znajduje się poza obwiednią. Nie można śledzić poza obwiednią. Jednak gra musi wykrywać headshot, wszystko, co musisz zrobić, to wywołać ClipRayToCollideable z interfejsu traceray, aby przetestować hitbox. W rzeczywistości funkcja ta pokaże Ci wszystko, co musisz zrobić, możesz nawet wkleić to dla siebie. https:
Reply
#15
dzięki rep
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)