Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
traceray
#1
traceray
Reply
#2
sprawdź, czy twój "GetEyePosition" zwraca pożądaną wartość.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by stuxx sprawdź, czy twój "GetEyePosition" zwraca pożądaną wartość. Zacytować: Napisał pierwotnie m1se Tak, tak jak stuxx powiedział, sprawdź, czy twój "GetEyePosition" zwraca defibrylację vecviewoffset, jako że brzmi problem, ponieważ właśnie czyta absorigin. wygląda w porządku Kod: Vector & GetAbsOrigin () {typedef Vector i (__thiscall * OriginalFn) (PVOID); return getvfunc (this, 9) (this); } Vector GetEyePosition () {Vector vecViewOffset = * reinterpret_cast ((DWORD) to 0xE4); return GetAbsOrigin () vecViewOffset; } Ostatnim razem, gdy sprawdzałem wartości GetEyePosition.xyz, w grze też były w porządku
Reply
#4
Wolałbym przewidzieć punkt widzenia na własną rękę Kod: m_vecOrigin () m_vecViewOffset () m_vecVelocity () * g_pGlobals -> interval_per_tick;
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie 885 Wolałbym przewidzieć punkt widzenia na własną rękę Kod: m_vecOrigin () m_vecViewOffset () m_vecVelocity () * g_pGlobals -> interval_per_tick; Lolno.exe używa do tego prognozy silnika
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie ThePapanoob Lolno.exe używa do tego prognozy silnika i uzyskać niedokładne aimbot nothx
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie 885 i uzyskać niedokładne aimbot nothx Rzuciłbym palenie, gdybym był tam gdzie ty
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie ThePapanoob Rzuciłbym palenie, gdybym był tam gdzie ty nagrałbym film wideo, który potwierdziłby, że jesteś zły, ale jestem zbyt leniwy
Reply
#9
Zacytować: Napisał pierwotnie 885 nagrałbym film wideo, który potwierdziłby, że jesteś zły, ale jestem zbyt leniwy wtedy robisz coś nie tak, ponieważ przewidywanie silnika jest drogą do zrobienia
Reply
#10
Zacytować: Napisał pierwotnie ThePapanoob wtedy robisz coś nie tak, ponieważ przewidywanie silnika jest drogą do zrobienia wytłumacz 1taps każdemu
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)