Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Superjump WARFACE
Cześć, czy jest jakaś wersja Super Jump dla UE? Istnieje Warack hack-Europe, ale jest to jedyne x5 i niewystarczające. Czy ktoś może udostępnić kod de, aby możliwe było skoki wysokości, dzięki!
Reply
hej bracie, szukam tego samego. Czy możesz podzielić się tutaj, jeśli znajdziesz? Próbuję skontaktować się z tym statusem 2. ale nie mogłem wysłać P.M. może po tym poście mogę spróbować wysłać P.M.
Reply
tak, to jest możliwe, mój hack ma tę funkcję - potrzebuję klasy "klasa IPhysicalWorld" funkcja "Gravity"
Reply
Zacytować: Originally Posted by VDV tak, to jest możliwe, mój hack ma tę funkcję - potrzebuję klasy "klasa IPhysicalWorld" funkcja "Gravity" Dzięki za odpowiedź! Jestem programistą wysokiego poziomu, na przykład javascript lub php. Wiem, jak dll wstrzyknąć do exe, wskaźniki, niektóre podstawowe wiedzy c ++ i teorii hack. Więc muszę cię prosić, abyś był dla mnie bardziej spontaniczny. Odkryłem, że istnieje pewien kod z nieznanego języka: http://www.unknowncheats.me/forum/ot...s-12-04-a.html Istnieje również wiele rzeczy, które można znaleźć w "klasie IPhysicalWorld". I znalazłem http: // www. [Censored] .net / forum / showthread.php? T = 805970 jak te podstawy. Nie mam pojęcia, aby użyć funkcji Gravity z klasy IPhysicalWorld. Czy mógłbyś pomóc mi dokonać wyższego superjumpa? Dzięki!
Reply
Zacytować: Originally Posted by VDV tak, to jest możliwe, mój hack ma tę funkcję - potrzebuję klasy "klasa IPhysicalWorld" funkcja "Gravity" Dzięki odpowiedziałem to. Jestem programistą wysokiego szczebla, a także mam wiedzę na temat wskaźników i podstaw języka C ++. Mam kilka badań na forum i znalazłem takie rzeczy http://www.unknowncheats.me/forum/ot...s-12-04-a.html Nie mam pojęcia, aby użyć funkcji Gravity i skompilować ją jako bibliotekę DLL wstrzykiwać. Mogę skompilować, ale nie wiem, jak przygotować kod zgodnie z wymaganiami. Czy mógłbyś dla mnie być bardziej uprzejmy?
Reply