Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kodowanie] Panel VGUI
#1
Próbuję w zasadzie narysować ciąg na ekranie, ale kiedy próbuję utworzyć panel VGUI do malowania, mówi:     co nie ma sensu   czy ktoś może mi pomóc?
Reply
#2
Zapomniałeś włączyć nagłówki.
Reply
#3
Myślałem o tym samym, ale nie mogę zrozumieć, jakich nagłówków brakuje.
Reply
#4
naucz się kodować i wracać.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by xsick naucz się kodować i wracać. Nie ma nic złego w tym kodzie, już osiągnąłem wszystko, co chciałem osiągnąć w swoim oszustwie, moim jedynym problemem jest rysowanie bieżących ustawień na ekranie.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by w97 Nie ma nic złego w tym kodzie, już osiągnąłem wszystko, co chciałem osiągnąć w swoim oszustwie, moim jedynym problemem jest rysowanie bieżących ustawień na ekranie. Nie ma nic złego w kodzie ... ale kod ma problemy
Reply
#7
Jeśli próbujesz utworzyć panel z HUD_Update, myślę, że już nie działają? Idk, tak mi powiedziano. Wystarczy podłączyć PaintTraverse lub coś w tym stylu i nie będzie potrzeby stosowania paneli.
Reply
#8
Na podstawie Twojego pierwszego postu. Będę prowadził z cytowaniem kingdekingu - uwzględnij odpowiednie nagłówki. Aby to zbudować, potrzebny jest działający mózg. Spójrz na swój kod ponownie. Spójrz na nagłówki, ortografię itp. Nie możesz po prostu wyciąć i wkleić kodu, aby działał magicznie. Być może większa migawka kodu lub kodu, którego używasz, pomoże nam uzyskać więcej szczegółów na temat tego, jaki może być problem.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by xsick naucz się kodować i wracać. Powiedział facet, który prosi o wyrównanie, nie może parsować BSP na zewnątrz i błagać o kod.
Reply
#10
Zacytować: NapisałDarm532 Powiedział facet, który prosi o wyrównanie, nie może parsować BSP na zewnątrz i błagać o kod. Powiedział homoenabler, który kojarzy się ze starą wersją na silniku źródłowym, kopiuje wklejoną połowę wizualnych kodów "z" xutax i rezygnuje z css, ponieważ jego makaron był zbyt gówniany Pozdrawiam, xC.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)