Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hooking StudioRenderModel?
#11
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Mr.Bop Sugeruję, żebyś rzeczywiście uczył się C / C ++, a nie tylko kopiował i wklejał bez zrozumienia czegokolwiek, ponieważ jest całkiem oczywiste, że właśnie to robisz. Wszystko, czego potrzebujesz, jest już w "twoim" kodzie źródłowym hackowania (w zasadzie ogc), który przesłałeś na tę stronę .... Wiele osób zaczęło od prostych decyzji i stopniowo rozwijało umiejętności. Nie sądzę, że za każdym razem trzeba to powtarzać. Na pewno, że zacząłeś także od podobnych rzeczy.
Reply
#12
Jeśli podążysz za tym, co powiedział ummbop o zahaczaniu SetChromeOrigin, pamiętaj tylko, że jest chroniony przed zapisem, oprócz tego, że studio offsetów> setchromeorigin> check ESI] 0x48 dla studiorendermodel, 0x4C dla renderfinal są wciąż takie same.
Reply
#13
myślę, że go nie wprowadzę, bo nie mogę tego zrobić (jestem totalnym noobem) przestanę próbować dziękuję wszystkim, którzy próbowali mi pomóc
Reply
#14
to działa na non-steam build 4554, jednak wszystko, co nazywam po wywołaniu studiorenderfinal a kolor jest po prostu biały, nawet z łupkami
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)