Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hooking StudioRenderModel?
#1
Tak więc próbowałem tworzyć chamy dla mojego oszustwa i jak się okazało muszę podłączyć StudioRenderModel (tak, użyłem przycisku wyszukiwania omg). Więc spojrzałam na SDK, jak to działa
Reply
#2
Wpadając w wątek, chociaż nie jest to warte, ponieważ nikt nie odpowiada i mam dokładnie 0 pomysłów, jak to działa. Cóż, myślę, że muszę żyć bez chams
Reply
#3
jaki jest twój kod i co to jest chams?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by putteherja jaki jest twój kod i co to jest chams? w zasadzie zmienia kolor modelu na cokolwiek zechcesz (także jeśli masz za ścianą lub nie) nie mogę powiedzieć, co to jest dokładnie tak źle pokazać zdjęcie
Reply
#5
Nigdy tego nie widziałem, właśnie dodałem poświatę gracza do mojego cheata, ale nie widziałem żadnego kodu tego, co pokazujesz. Przepraszam Masz kod dla bigheadów?
Reply
#6
sk0r opublikował kilka użytecznych funkcji podpinania informacji z HUD_GetStudioModelInterface tutaj: Hooking g_pStudio * poprawnie * Radzę przeczytać jego posty, aby dobrze zrozumieć, co możesz zrobić. Powiedziałem także, w jaki sposób można uzyskać wskaźnik: Link
Reply
#7
Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 814 x 637. Znalazłem ten kod cvar.chamz po edycji kolorów Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 814 x 636.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by putteherja Znalazłem ten kod cvar.chamz po edycji kolorów To nie są modele kameleonów. To modele zmieniające kolory w oparciu o widoczność. Prawdziwe modele kameleonów powinny wyglądać tak, jak na przykład Ati.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by putteherja próbując dowiedzieć się, jak pokazać kolor wroga Sugeruję, że faktycznie uczysz się C
Reply
#10
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Mr.Bop Sugeruję, że faktycznie uczysz się C
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)