Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozpocznij naukę podstawowego hakowania w warface
#1
Cześć jeszcze raz, muszę wiedzieć coś o głównych krokach, aby rozpocząć hackowanie w warface. Wszystko, co muszę zrobić, to te kroki, prawda? Proszę, daj mi odpowiedź lub dodaj coś:   - Dowiedz się c (gotowe) - Pobierz i obejrzyj cryengine sdk - Utwórz program wc i skompiluj go jako plik DLL   Mam więcej pytań, ale mam nadzieję, że odpowiem na nie podczas nauki sdk, to znaczy, jak celować w miejsce pamięci, w którym jest napisane, na przykład, brak wartości rozsiewu? Skąd mam wiedzieć, jaki adres pamięci muszę kierować?   Ty za odpowiedzi, mam nadzieję, że ktoś przeczyta ten wątek.
Reply
#2
http://www.crydev.net/dm_eds/download_detail.php?id=4 Zrozum kod i jak to działa. Musisz także znać podstawy funkcji cofania (w CE3 głównie wirtualne tabele), istnieje forum crydev, jeśli masz problemy z SDK, jak również
Reply
#3
ok ty, już go pobrałem.
Reply
#4
Jak byś to zrobił "Zrozum kod i jak to działa"? dla CryEngine? Czy pójdziesz w Code / CryEngine / CryCommon i przejdziesz cały ten kod? Czy możesz dekompilować pliki z warface: O?
Reply
#5
Zacytować: Oryginalnie wysłana przez kjhfgdsfh Jak byś to zrobił "Zrozum kod i jak to działa"? dla CryEngine? Czy pójdziesz w Code / CryEngine / CryCommon i przejdziesz cały ten kod? Czy możesz dekompilować pliki z warface: O? Sprawdź projekt CryGame i jego funkcje, takie jak te w GameRules.cpp i Player.cpp, tam jest mnóstwo informacji. Możesz również sprawdzić dokumentację CryEngine
Reply
#6
możesz zrobić samouczek, jak zidentyfikować to, czego potrzebujesz i czego używać i jak z nich korzystać?
Reply
#7
Ace, czy możesz zaproponować mi coś na odwrócenie funkcji? Mam na myśli samouczek, przewodnik, film lub coś takiego. Ty P.S. I tylko dla ciekawości, ile czasu zajęło ci zrobienie pierwszego włamania?
Reply
#8
ok ty, bardzo dobrze wytłumacz. Dla c, myślę, że wszystko jest w porządku, dopiero się uczę nowych rzeczy googling, gdy znalazłem coś, czego nie znam w sdk gry. Trzecia kwestia wydaje się najtrudniejsza w mojej opinii. To powinno zająć około 6 miesięcy, prawda? SDK jest tak długi ... xD
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)