Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy te rzeczy są poprawne (współrzędne wroga i w2)?
#1
Mam pewne problemy ze współrzędnymi. Wartości pre-w2s i w2s wydają się sensowne.   To jest zewnętrzne oszustwo i jest napisane w VB.NET.   Granice okien to 1920x1080 i są to wartości, które otrzymuję. Pozycja wroga, współrzędne świata: X: 447,9688 Y: 2144,094 Z: -126,8125   Pozycja wroga, współrzędne ekranu: X: 953,9936 Y: 540,0889   Zauważyłem, że jeśli dodaję czek, aby zobaczyć, czy wróg jest żywy (próbowałem sprawdzić zdrowie i styl życia), muszę stanąć w określonym miejscu lub znajdować się w pewnym zakresie, aby linie były wyświetlane.   Oto kilka wyników pokazujących, jak to wygląda:                                                               Naprawdę bardzo bym potrzebował pomocy, więc jeśli nie ma wystarczającej ilości informacji, poproś o więcej.
Reply
#2
Musisz być w pewnym zakresie przez cały czas, w przeciwnym razie esp nie zaktualizuje współrzędnych graczy (jeśli nie używasz daleko esp).
Reply
#3
Naprawdę nie wiem, co robisz, czy używasz funkcji w2s SDK i w grze vMatrix? Zacytować: Pozycja wroga, współrzędne świata: X: 447,9688 Y: 2144,094 Z: -126,8125 Pozycja wroga, współrzędne ekranu: X: 953,9936 Y: 540,0889 Tak naprawdę nie możemy zrobić wiele z tymi informacjami, ponieważ wskaźniki ekranów zależą od twojej lokalnej pozycji i kątów widzenia.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by tdlhehe Naprawdę nie wiem, co robisz, czy używasz funkcji w2s SDK i w grze vMatrix? Tak naprawdę nie możemy zrobić wiele z tymi informacjami, ponieważ wskaźniki ekranów zależą od twojej lokalnej pozycji i kątów widzenia. W porządku. Nie, przekonwertowałem wersję WorldToScreen z how02 na s0beit i tak, używam w grze vMatrix. Nie bardzo rozumiem, dlaczego współrzędne będą potrzebowały mojej lokalnej pozycji i moich kątów widzenia?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by Chr0n0s W porządku. Nie, przekonwertowałem wersję WorldToScreen z how02 na s0beit i tak, używam w grze vMatrix. Nie bardzo rozumiem, dlaczego współrzędne będą potrzebowały mojej lokalnej pozycji i moich kątów widzenia? Potrzebujesz tego albo macierzy.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)