Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pobieranie zmiennych jednostki
#1
Cześć wszystkim!   Pracowałem nad prostym zewnętrznym hackerem dla ArmA 2 OA, który używa RPM, ale teraz napotkał na problem, nie mogę dla mojego życia dowiedzieć się, jak odczytywać zmienne encji w podobny sposób do następującej metody skryptu:     Kod:   this setVariable ['CharacterID', '1'] this get Zmienna ['CharacterID']; <- To jest to, co chcę osiągnąć dzięki RPM.   Mam wskaźniki Entity z tabel "master" / "slave" i próbowałem szukać z ReClass, ale nie mogę znaleźć żadnego połączenia z tymi zmiennymi. Czy ktoś wcześniej przeprowadził jakieś badania na ten temat, czy też jestem w całkowicie niezbadanej części silnika gry?   Z góry dziękuję!
Reply
#2
Odwróć funkcję getVariable script, jest całkiem prosta
Reply
#3
Zacytować: Napisał Douggem Odwróć funkcję getVariable script, jest całkiem prosta Spędziłem kilka godzin w IDA i x32_dbg, ale nie mogę nikogo z nich do debugowania ArmA bez awarii. W związku z tym zdecydowałem się na statyczną analizę funkcji w IDA (sub_007928CF), ale nie mogę nic z tego zrobić. Czy ktoś może dać mi szturchnięcie we właściwym kierunku?
Reply
#4
Będziesz musiał albo wyłączyć anty-debugowanie pary, albo debugować wersję pre-steam.
Reply
#5
Cześć, próbowałem odwrócić funkcję getVariable, ale gdy tylko debuguję, wszystkie parametry pozostają takie same, bez względu na to, jak nazywam funkcję skryptu w grze, proszę o pomoc
Reply
#6
Zacytować: Napisał Douggem Odwróć funkcję getVariable script, jest całkiem prosta nie jest łatwo go odwrócić. Występują minimum 4 przeciążenia tej funkcji ...
Reply
#7
Tak, a każde przeciążenie mówi ci, jakie są parametry, po prostu rób to, co zabiera żołnierza
Reply
#8
Zacytować: Napisał Douggem Tak, a każde przeciążenie mówi ci, jakie są parametry, po prostu rób to, co zabiera żołnierza / gracza Nie, naprawdę to nie takie proste. Najtrudniej jest nie znaleźć właściwego przeciążenia (erik97 już to opublikował), ale raczej odwrócić tę funkcję, ponieważ jest pełna bzdur. Aby pomóc wam trochę, spójrzcie na tę funkcję, która jest wywoływana wewnątrz funkcji getVariable, która znajduje się w wersji 9D5091 w aktualnej wersji. pobiera String (nie Armastring) jako ostatni parametr w esp + 04, struct, który zwraca zmienną in esp + 0x8. dla tego wskaźnika musisz trochę zmienić samemu
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)