Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaktualizowany rysunek silnika
#1
Warface NA 5 kwietnia 2016 r       Kod:   class IRenderer {... virtual void Funkcja55 (); // virtual int GetWhiteTextureId (); // 56 wirtualna pustka Draw2dImage (float xpos, float ypos, float w, float h, int text_id, float s0 = 0, float t0 = 0, float s1 = 1, float t1 = 1, float angle = 0, float r = 1, float g = 1, float b = 1, float a = 1, float z = 1, int unk = 0); // 57 virtual void Push2dImage (float xpos, float ypos, float w, float h, int text_id, float s0 = 0, float t0 = 0, float s1 = 1, float t1 = 1, float angle = 0, float r = 1, float g = 1, float b = 1, float a = 1, float z = 1, float stereoDepth = 0, int unk = 0); // 58 wirtualna pustka Draw2dImageList (); // 59 virtual void Function60 (); // ... virtual void Function203 (); // virtual void DrawTextQueued (D3DXVECTOR3 pos, SDrawTextInfo & ti, const char * format, va_list args); // 205}   Dodali dodatkowy parametr pod koniec Draw2dImage i Push2dImage. Nie zawracał sobie głowy sprawdzaniem, co to było.     Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma wymiary 1427x882.   Porozmawiaj z King-OrgY, aby uzyskać informacje w rysunku silnika Warface
Reply
#2
Holy shit you're live
Reply
#3
miły pączek rep Ps: znasz jakiś sposób na ominięcie?
Reply
#4
Dobra robota, ale co z tym "virtual IRenderAuxGeom * GetIRenderAuxGeom () = 0" func revers?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by JLECAHTYPA Dobra robota, ale co z tym "virtual IRenderAuxGeom * GetIRenderAuxGeom () = 0" func revers? Jeśli dobrze pamiętam, funkcja ta - cała klasa - jest wyłączona / ma tylko puste funkcje. Myślę, że King-Orgy napisał to gdzieś około rok temu. Nie sprawdziłem.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by freakyy Jeśli dobrze pamiętam, funkcja ta - cała klasa - jest wyłączona / ma tylko puste funkcje. Myślę, że King-Orgy napisał to gdzieś około rok temu. Nie sprawdziłem. Ale jako twórcy - linia "silnik" farby, kula itp ...
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by JLECAHTYPA Ale jako twórcy - linia "silnik" farby, kula itp ... Nie rozumiem, co próbujesz powiedzieć. Jeśli masz na myśli to, że twórcy (z Warface) rysują linie lub podobnie, to nie dowodzi, że używali IRenderAuxGeom. Istnieją inne sposoby rysowania. Jeśli masz na myśli, że niektóre hacki rysują linie i takie tam, używają one bezpośredniego rysunku lub innych funkcji silnika.
Reply
#8
IRenderer ... IPersistantDebug ... IUIDraw ... D3D ... Wiele, wiele opcji do wyboru. Zacytować: Napisał Pyro666 Holy shit you're live ŻYJĘ!
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by freakyy Nie rozumiem, co próbujesz powiedzieć. Jeśli masz na myśli to, że twórcy (z Warface) rysują linie lub podobnie, to nie dowodzi, że używali IRenderAuxGeom. Istnieją inne sposoby rysowania. Jeśli masz na myśli, że niektóre hacki rysują linie i takie tam, używają one bezpośredniego rysunku lub innych funkcji silnika. Mam na myśli programistów cryteck
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)