Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Funkcja Bullet Trace nie działa
#8
Kod: Wektor do przodu, vecScreenStart, vecScreenEnd; AngleVectors (pEntity -> GetEyeAngles () i dalej); Vector vecStart = GetHitboxPosition (pEntity, 0); Wektor vecEnd = vecStart + (do przodu * 100.f); trace_t tr; UTIL_TraceLine (vecStart, vecEnd, MASK_SOLID, pEntity, 0 i & tr); jeśli (! Render :: WorldToScreen (vecStart, vecScreenStart) ||! Render :: WorldToScreen (vecStart + forward * 100.f * tr. ułamek, vecScreenEnd)) return; Render :: Line (vecScreenStart [0], vecScreenStart [1], vecScreenEnd [0], vecScreenEnd [1], Color (255, 255, 255, 255)); A także powinieneś go nazwać Beczką, ponieważ Bullet Tracer jest rzeczą samą w sobie
Reply


Messages In This Thread
Funkcja Bullet Trace nie działa - by esuenize4real - 20 Nov 2018, 10:19 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by jrseymour - 20 Nov 2018, 10:22 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by gerviolas - 20 Nov 2018, 10:31 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by yellowhard - 20 Nov 2018, 10:40 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by blwalchli - 20 Nov 2018, 11:05 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by aliewelch - 20 Nov 2018, 11:08 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by joypinsky - 20 Nov 2018, 11:11 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by manu3520 - 20 Nov 2018, 11:14 PM
RE: Funkcja Bullet Trace nie działa - by gol.miveh - 20 Nov 2018, 11:17 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)