Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wewnętrzne drukowanie na konsoli - potrzebujesz wyjaśnienia
Wewnętrzne drukowanie na konsoli - potrzebujesz wyjaśnienia
Reply
Dlaczego miałbyś drukować coś w konsoli do gier? To najgorszy sposób na debugowanie lub dostarczenie użytkownikowi jakichkolwiek informacji. Zamiast tego spróbuj użyć AllocConsole lub narysuj własną konsolę w grze.
Reply
Zacytować: Originally Posted by exodia1232 Dlaczego miałbyś drukować coś w konsoli do gier? To najgorszy sposób na debugowanie lub dostarczenie użytkownikowi jakichkolwiek informacji. Zamiast tego spróbuj użyć AllocConsole lub narysuj własną konsolę w grze. Hej, uczę się, muszę zacząć gdzieś, prawda? Zauważyłem, że jest to łatwe dzięki funkcji "Ostrzeżenie" na moim poziomie wiedzy I przy okazji wiem, jak przydzielić konsolę, robiłem to wcześniej, nie myślę, że jestem kompletnym nowicjuszem, dopiero zaczynam od wewnętrznych
Reply
Zacytować: Originally Posted by exodia1232 Dlaczego miałbyś drukować coś w konsoli do gier? To najgorszy sposób na debugowanie lub dostarczenie użytkownikowi jakichkolwiek informacji. Zamiast tego spróbuj użyć AllocConsole lub narysuj własną konsolę w grze. W jaki sposób jest najgorszym sposobem debugowania lub dostarczania użytkownikowi jakichkolwiek informacji? Jeśli grasz w trybie pełnoekranowym, nie możesz korzystać z konsoli Windows.
Reply
Chłopaki, proszę, nie idźcie na randkę. Naprawdę jestem zdezorientowany. Doceń swoją pomoc
Reply
Jeśli twój projekt jest już połączony z tier0.lib, możesz po prostu użyć tego: Kod: __declspec (dllimport) void __cdecl Ostrzeżenie (char const *, ...);
Reply
Tak, możesz oczywiście sformatować strunę samodzielnie ... ale dlaczego, kiedy jest to już zrobione przez wyeksportowaną funkcję?
Reply