Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DX11 Hakowanie jestem sam?
#1
Cześć wszystkim, że przeszedłem do haka dx11, ale mam z tym problem Zamierzam wyjaśnić: czasami hak się nie udaje, a teraźniejszość jest wywoływana tylko raz (przez większość czasu jego praca jest dobra, ale naprawdę działa, gdy się nie uda) im bezpośrednio zaczepię Swapchaina od renderingu arma   Nie mogłem znaleźć żadnego podobnego problemu lub informacji o tym, więc mam nadzieję, że ktoś zna mój problem, oto, co mam teraz     Kod:   klasa ARMARENDERER {public: char _0x0000 [184]; __int32 N00239C12; // 0x00B8 __int32 N00239C13; // 0x00BC char _0x00C0 [2152]; Urządzenie ID3D11Device *; // 0x0928 ID3D11DeviceContext * deviceContext; // 0x092C IDXGISwapChain * swapChain; // 0x0930 char _0x0934 [44]; __int32 screenWidth; // 0x0960 __int32 screenHeight; // 0x0964}; // Rozmiar = 0x203C DWORD renAdress = ((DWORD) baseaddrr + 0x17A60B8); ARMARENDERER * pRender = * (ARMARENDERER **) renAdress; pSwapChainVtable = (DWORD_PTR *) pRender -> swapChain; pSwapChainVtable = (DWORD_PTR *) pSwapChainVtable [0]; oPresent = (D3D11PresentHook) DetourFunction ((BYTE *) pSwapChainVtable [8], (BYTE *) hookD3D11Present);
Reply
#2
Dziękuję za to, że używam go, wydaje się, że dobrze się układa, ale nic dziwnego się nie rysuje
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by GuTu Dziękuję za to, że używam go, wydaje się, że dobrze się układa, ale nic dziwnego się nie rysuje Czy obijasz się, czy Vmt zahaczasz o DummySwap? Jeśli vTable prześmiesz to, to jest normalne, dla mnie tylko obmyślam manekiny.
Reply
#4
Spróbuj zastąpić to: Kod: oPresent = (D3D11PresentHook) DetourFunction ((BYTE *) pSwapChainVtable [8], (BYTE *) hookD3D11Present); do Kod: oPresent = (D3D11PresentHook) DetourFunction ((BYTE *) pSwapChainVtable [8] + 0x5, (BYTE *) hookD3D11Present);
Reply
#5
Zdaję sobie sprawę, że jest to stary wątek i wszystkie, ale mam pytanie o rysowanie tutaj. Więc w jaki sposób pomaga ci swapchain? Mogę zdobyć silnik, który jest tylko 0x470 poza światem w 64-bitowym rn, ale chcę narysować tekst i linie dla ESP. Więc zahaczacie o to dll d3d11? Jestem zdezorientowany, jak dokładnie rysujesz wewnętrznie. Zazwyczaj po prostu robię mapy zewnętrzne 2D, ponieważ są one łatwe. Ale zdecydowałem się pójść wewnętrznie na A3, ponieważ myślałem, że może mnie wiele nauczyć. Wewnętrzny A3 nie jest bardzo udokumentowany po stronie C ++, więc mam nadzieję, że wy i inni, możecie mi pomóc. Mam silnik i jestem prawie pewien, że znalazłem offset do wymiany plików d3d11.dll Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1159 x 353. Nie wiem, jak mi to pomoże ...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)