Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GetRenderBounds (Vector & mins, Vector & maxs);
#11
Zacytować: Originally Posted by Ocas GetRenderBounds jest na 17. indeksie w IClientRenderable Kod: void GetRenderBounds (Vector & mins, Vector & maxs) {VMT. getvfunc (this, 17) (this, mins, maxs); } Kod: Wektor pos3D; pos3D = Entity -> GetAbsOrigin (); Vector Mins, Maxs; IClientRenderable * renderEntity = (IClientRenderable *) Jednostka; renderEntity -> GetRenderBounds (min., maks.); Interfejsy. DebugOverlay -> AddBoxOverlay (pos3D, Mins, Maxs, Encja -> GetAbsAngles (), 255, 0, 0, 255, 0.05f); czy to powinno działać? nie mógł działać
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by frekons Kod: void GetRenderBounds (Vector & mins, Vector & maxs) {VMT. getvfunc (this, 17) (this, mins, maxs); } Kod: Wektor pos3D; pos3D = Entity -> GetAbsOrigin (); Vector Mins, Maxs; IClientRenderable * renderEntity = (IClientRenderable *) Jednostka; renderEntity -> GetRenderBounds (min., maks.); Interfejsy. DebugOverlay -> AddBoxOverlay (pos3D, Mins, Maxs, Encja -> GetAbsAngles (), 255, 0, 0, 255, 0.05f); czy to powinno działać? nie mógł działać IClientEntity! = IClientRenderable. Obiekt IClientEntity dziedziczy po IClientRenderable, musisz uwzględnić wiele dziedziczenia. Kod: class IClientEntity: public IClientUnknown, public IClientRenderable, public IClientNetprackable, public IClientThinkable
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)