Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nowa aktualizacja csgo (8/2/2018)
#1
Postaram się zachować aktualizacje wątków, JEŚLI cokolwiek ważnego się zmieniło. Większość informacji prawdopodobnie już jednak można znaleźć tutaj: aktualizacja csgo   nowy identyfikator skóry (@Brooda)     Kod:   AUG | Amber Slipstream: 708 Dual Berettas | Shred: 710 Glock - 18 | Warhawk: 713 MP9 | Kapilara: 715 P90 | Trakcja: 717 R8 - Revolver | Survivalist: 721 Tec - 9 | Snek - 9: 722 CZ75 - Auto | Eco: 709 G3SG1 | High Seas: 712 Nova | Żołnierz z zabawkami: 716 AWP Łapa: 718 MP7 | Powercore: 719 M4A1 - S | Koszmar: 714 Abges ä gte Schrotflinte | Pożeracz: 720 FAMAS | Oko Ateny: 723 AK - 47 | Neon Rider: 707 Desert Eagle | Kod czerwony: 711   nowe rzeczy na noże (@ sen66)     Kod:   Nóż Navaja: weapon_knife_gypsy_jackknife - 520 model_player: models / weapons / v_knife_gypsy_jackknife. mdl model_world: modele / bronie / w_knife_gypsy_jackknife. mdl model_dropped: models / weapons / w_knife_gypsy_jackknife_dropped. Mdl Stiletto Knife: weapon_knife_stiletto - 522 model_player: models / weapons / v_knife_stiletto. mdl model_world: models / weapons / w_knife_stiletto. mdl model_dropped: models / weapons / w_knife_stiletto_dropped. mdl Ursus Knife: weapon_knife_ursus - 519 model_player: modele / bronie / v_knife_ursus. mdl model_world: modele / bronie / w_knife_ursus. mdl model_dropped: models / weapons / w_knife_ursus_dropped. mdl Talon Knife: weapon_knife_widowmaker - 523 model_player: models / weapons / v_knife_widowmaker. mdl model_world: models / weapons / w_knife_widowmaker. mdl model_dropped: models / weapons / w_knife_widowmaker_dropped. mdl   utrwalanie animacji noży (@ n0xius)     Kod:   case KNIFE_URSUS: switch (iSequence) {case SEQUENCE_DEFAULT_DRAW: iSequence = RandomInt (SEQUENCE_BUTTERFLY_DRAW, SEQUENCE_BUTTERFLY_DRAW2); złamać ; case SEQUENCE_DEFAULT_LOOKAT01: iSequence = RandomInt (SEQUENCE_BUTTERFLY_LOOKAT01, SEQUENCE_BUTTERFLY_LOOKAT03); złamać ; domyślnie: iSequence ++; złamać ; } złamać ; case KNIFE_STILETTO: switch (iSequence) {case SEQUENCE_DEFAULT_LOOKAT01: iSequence = RandomInt (12, 13); złamać ; } złamać ; case KNIFE_WIDOWMAKER: switch (iSequence) {case SEQUENCE_DEFAULT_LOOKAT01: iSequence = RandomInt (14, 15); złamać ; } złamać   Pełny dziennik zmian:               Kod:   [UI] - Interfejs Panorama jest teraz domyślnie aktywny dla użytkowników we wszystkich obsługiwanych systemach operacyjnych. - W przypadku ograniczonego czasu przejścia użytkownicy mogą włączyć tryb zgodności wstecznej, dodając opcję - scaleform launch. [GAMEPLAY] - Sadzone C4 wyemituje teraz inny sygnał dźwiękowy po zasadzeniu w bombie B. - Mołotow i granaty zapalające będą teraz konsekwentnie radzić sobie z obrażeniami, aby dopasować inne granaty. [PERFECT WORLD] - Gracze używający wyrzutni CS: GO Perfect World mają teraz w pełni zlokalizowane brzmienie głosu. - Serwery społeczności pozwalają teraz na połączenia od graczy używających wyrzutni CS: GO Perfect World i innych programów uruchamiających. [HORIZON CASE] - Dodano przypadek Horizon, w którym znalazło się 17 nowych wykończeń broni i 4 zupełnie nowe noże. [PANORAMA] - Naprawiono połowę i muzykę wybieraną przez zespół, aby zachować ustawienia głośności w menu głównym. - Lobby czat głosowy będzie teraz wychodził z głośności menu głównego na czas trwania czatu głosowego. - Naprawiono możliwość pożyczania zestawów muzycznych i dodano przycisk, aby zatrzymać wypożyczanie zestawów muzycznych. - Naprawiono błąd, który powodował, że stare zaproszenia były wysyłane ponownie po powrocie do lobby z meczu konkurencyjnego. - Znajomość bogata obecność w - grze wyświetla najpierw wynik meczu. - Dodano wiadomości na czacie dla graczy otrzymujących konkurencyjne czasy odnowienia, raporty i pochwały. - Wiele poprawek dla obsługi IME i ostrości wprowadzania tekstu za pomocą edytora IME. - Zaktualizowano czat w lobby, aby wyświetlić więcej wiadomości. - Naprawiono układy czatów w lobby dla współczynników proporcji 4 × 3 i 5 × 4. - Naprawiono wyświetlanie końca meczu z niepoprawnym tekstem na 40 + poziom rang. - Naprawiono układy panelu ponownego połączenia dla formatów 4 × 3 i 5 × 4. - Naprawiono układ tablicy wyników w trybach gry wojennej. - Poprawiona wizualna separacja obserwatorów w tabeli wyników. - Naprawiono, że czasomierz z widownią czasami utknął na czerwono. - Naprawiono brakujące ikony zwłok zabicia. - Naprawiono podgląd radaru i mapy dla map warsztatowych, które nie mają pliku manifestu z danymi radarowymi. - Naprawiono ekran wyboru map warsztatowych w trybie Wingmana. - Uderzenia z impetem z mołotowcami i granatami zapalającymi wyświetlają teraz ikonę w kanale zabicia. - Naprawiono różne błędy na nowych mapach radarowych (dzięki Yesber). [MISC] - Dodano
Reply
#2
Kod: - Interfejs Panorama jest teraz domyślnie aktywny dla użytkowników we wszystkich obsługiwanych systemach operacyjnych. więc czy można używać starego interfejsu użytkownika?
Reply
#3
Nie miałbym nic przeciwko dodaniu noża statywowego z serii xD na polu walki Zacytować: Originally Posted by Spacebd Kod: - Interfejs Panorama jest teraz domyślnie aktywny dla użytkowników we wszystkich obsługiwanych systemach operacyjnych. więc czy można używać starego interfejsu użytkownika? -scaleform
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by Spacebd Kod: - Interfejs Panorama jest teraz domyślnie aktywny dla użytkowników we wszystkich obsługiwanych systemach operacyjnych. więc czy można używać starego interfejsu użytkownika? Nie do końca pewien. Ale nie ma żadnego parametru, który aktywowałby stary format skalowalny ui. Byłoby jednak dość głupie. EDYCJA: Masterlooser poprawił mnie
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by puffy777 EDYCJA: Masterlooser poprawił mnie xD nie użyjesz tej panoramy, dopóki się do tego nie zmuszę!
Reply
#6
Nie do końca rozumiem, dlaczego nie pozwalają na stałe korzystanie ze starszego interfejsu użytkownika, oczywiście ludzie i tak będą go prosić w przyszłości.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by masterlooser18 Nie miałbym nic przeciwko dodaniu noża statywowego z serii xD na polu walki -scaleform https://i.imgur.com/aEVlFwO.png dziękuję bardzo, mistrzu!
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by waxxyTF2 Nie do końca rozumiem, dlaczego nie pozwalają na stałe korzystanie ze starszego interfejsu użytkownika, oczywiście ludzie i tak będą go prosić w przyszłości. Jeśli włożysz tak wiele wysiłku (i pieniędzy) w coś, co oczywiście chcesz, aby ludzie używali i zobaczyli to.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by puffy777 Jeśli włożysz tak wiele wysiłku (i pieniędzy) w coś, co oczywiście chcesz, aby ludzie używali i zobaczyli to. Tak, to prawda, nieważne.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by puffy777 Jeśli włożysz tak wiele wysiłku (i pieniędzy) w coś, co oczywiście chcesz, aby ludzie używali i zobaczyli to. ale gdy 50% społeczności woli, abyś go NIE zmieniała, dlaczego nie dać tym użytkownikom opcji. osobiście uwielbiam panoramę
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)