Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auto eject
#1
Próbuję dodać automatyczne wyrzucanie, i do tego potrzebuję adresu mojego pojazdu i zdrowia, kiedy znajduje się w środku, odrzutowca lub czołgi. gdy życie <20 automatycznie się wyrzuca. dzięki.
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by cerraosso Próbuję dodać automatyczne wyrzucanie, i do tego potrzebuję adresu mojego pojazdu i zdrowia, kiedy znajduje się w środku, odrzutowca lub czołgi. gdy życie <20 automatycznie się wyrzuca. dzięki. TAK! Chciałbym mieć przesunięcia dla VehicleHealth i VehicleMaxHealth. Chcę ich tylko dla mojego ESP.
Reply
#3
Zacytować: Napisał techelpr TAK! Chciałbym mieć przesunięcia dla VehicleHealth i VehicleMaxHealth. Chcę ich tylko dla mojego ESP. Dzięki, mam to
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by cerraosso Dzięki, mam to Czym oni są?
Reply
#5
Kod: public struct ClientSoldierEntity { public static Int64 m_pPlayer = 0x01E0;
Reply
#6
Moje automatyczne wysuwanie działa błędnie. czasami wyrzucam czasem nie, a kiedy odpowiadam i wchodzę do pojazdu, mój żołnierz wychodzi sam, nawet nie naciskając "E" na klawiaturze. na przykład: Kod: if (program.autoeject) { if (localplayer.invehicle) { if (localplayer.healthVehicle <20f) {
Reply
#7
dlaczego podczas nazywania zmiennych dla przesunięć nie używasz tej samej nazwy, co przesunięcia z łaty? Z którego wywrotki korzystasz? Pytasz o pomoc, a potem sam ją odnajdujesz, dlaczego nie wydasz źródła?
Reply
#8
Zacytować: Napisał Jakeyboy Kod: public struct ClientSoldierEntity { public static Int64 m_pPlayer = 0x01E0; // ClientPlayer public static Int64 m_pHealthComponent = 0x0140; // HealthComponent } public struct ClientPlayer { public static Int64 m_pAttachedControllable = 0x14C0; // ClientSoldierEntity (ClientVehicleEntity) } public struct HealthComponent { public static Int64 m_MaxHealth = 0x0024; // PŁYWAK public static Int64 m_vehicleHealth = 0x0038; // PŁYWAK } pLocalSoldier + 0x1E0 + 0x14C0 + 0x140 + 0x24 / 0x38 Jak na XTreme2010, IChooseYou i SmallC. Nie rozumiem, dlaczego to robisz Kod: pLocalSoldier + 0x1E0 + 0x14C0 + 0x140 + 0x24 / 0x38 Dlaczego nie zrobić LOCALPLAYER + 0x14C0 + 0x140? Wydaje się, że mniej do czytania, które = szybsze wykonanie kodu.
Reply
#9
Zacytować: Napisał Cerberii dlaczego podczas nazywania zmiennych dla przesunięć nie używasz tej samej nazwy, co przesunięcia z łaty? Z którego wywrotki korzystasz? Pytasz o pomoc, a potem sam ją odnajdujesz, dlaczego nie wydasz źródła? Nie używam wywrotki offesets, w źródłach mam to. ale dzięki pomocy 80, jego praca jest teraz dobra. I uwolnij moje źródło? hahah nie jestem szalony.
Reply
#10
Wystarczy sprawdzić stan pojazdu i kiedy jest on wystarczająco niski, wyślij dane wejściowe do ConceptChangeVehicle lub ConceptInteract, idk, który to dokładnie jest, ale nie jest to trudne. http:
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)