Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zaktualizować PolyHacks | POCZĄTEK POCZĄTKUJĄCY
#1
Ten samouczek jest skierowany do początkujących, więc pro nie prosze nienawidzić!   Cześć chłopaki!   Pokażę ci, jak zaktualizować bardzo popularne PolyHacks tam przez własne.   Jest to BARDZO łatwe do zrobienia, jeśli wiesz, jak to zrobić.     Wymagania:   Visual Studio (możesz użyć dowolnego programu do edycji kodów źródłowych)   Podstawowa wiedza c ++ / c # (NIE POTRZEBUJESZ, ale jest bardzo przydatna)   Offset Dumper (lub znajdź własne przesunięcia, których nie pokażę w tym samouczku)   Kod źródłowy (Wszystkie PolyHacks to kod źródłowy, który kompilujesz w PolyLoader)     Zasadniczo jedyną rzeczą, którą naprawdę musisz zrobić dla większości PolyHacków, jest aktualizacja offsetu, wtedy hack prawdopodobnie działa. Ale żeby się zabawić, możemy zmienić to, co powie konsola i inne fajne rzeczy, które możesz zrobić.   Nadchodzi więcej rzeczy ...     Najpierw chcemy zlokalizować i otworzyć plik main.cpp na mapie src w pobranym PolyHack. (Użyjemy PolyGlow jako przykładu)       Kod:   Główny . cpp // To jest przesunięcie w PolyGlow, będziesz się opiekował // Jeśli użyjesz innego PolyHacka, przesunięcia będą wyglądać tak samo, ale z innymi nazwami. offGlow = offEntityList = offLocalPlayer =   Będą jakieś inne kody wokół przesunięć, takie jak skany podpisu, po prostu usuń to bardziej zaawansowane rzeczy, których nie potrzebujesz.   Aby znaleźć nowe przesunięcia, użyjemy wywrotki Zat, która ma wszystkie korekcje, które chcemy.   Uruchom wywrotkę i zapisz przesunięcia jako plik .txt.     Teraz otwórz plik .txt z przesunięciami i wyszukaj te, których potrzebujesz.   Jeśli nie możesz znaleźć tych, których potrzebujesz, szukaj wozideł offsetowych, a znajdziesz wozidła z dodatkowymi offsetami.     Teraz powinno to wyglądać tak:     Kod:   Główny . cpp // To są tylko przykłady offGlow = 0xA1B2C3; offEntityList = 0xA3B3C3; offLocalPlayer = 0xA4B4C4;   Teraz możesz spojrzeć na resztę main.cpp i zobaczyć, czy możesz samodzielnie zmienić inne rzeczy!   Więcej rzeczy pojawi się później.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)