Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobre, zhumanizowane źródło celu, z którego można się uczyć
#1
Napotykałem problemy z tworzeniem łuku innego niż trójkątny. Czy ktoś wie o źródle mającym humanizowany cel? Wszystko, co widzę, to celbot liniowy, który wcale mi nie pomaga. Nie próbuję być poślizgiem i wkleić Chcę tylko nauczyć się nowej techniki
Reply
#2
https://en.wikipedia.org/wiki/B%C3%A9zier_curve
Reply
#3
exacly, curve aimbot i aimbot z backtrackingiem idą dobrze do indygo lub perfecthook i biorą pod uwagę
Reply
#4
https://www.unknowncheats.me/wiki/Co..._Better_Aimbot
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by VeeMeeV https://www.unknowncheats.me/wiki/Co..._Better_Aimbot to nadal powoduje liniowy ruch myszy, który nie jest tym, czego szuka
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by wi1 to nadal powoduje liniowy ruch myszy, który nie jest tym, czego szuka Tak, moje złe.
Reply
#7
Po prostu zastosuj różne współczynniki wygładzania na osi X i Y dla prostej krzywej, możesz nawet odrobid je losowo, aby uczynić ją jeszcze bardziej uzasadnioną. Szczerze mówiąc, najbardziej realistyczną rzeczą, jaką możesz dodać, jest sprawienie, że przejdzie do losowego stopnia, a następnie wycofa się w kierunku celu.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by Hf.ub3r Po prostu zastosuj różne współczynniki wygładzania na osi X i Y dla prostej krzywej, możesz nawet odrobid je losowo, aby uczynić ją jeszcze bardziej uzasadnioną. Szczerze mówiąc, najbardziej realistyczną rzeczą, jaką możesz dodać, jest sprawienie, że przejdzie do losowego stopnia, a następnie wycofa się w kierunku celu. jest więcej logiki potrzebnej do osiągnięcia overaim prawidłowo, niż się wydaje .. losowanie gładkie nie daje krzywej ua tylko sprawia, że cel jest niekonsekwentny, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby uzyskać beziera, możesz po prostu dostosować pozycję celu xy w jednym kierunku dla x ilości ticków, a następnie przeciwnie dla tej samej liczby kleszczy, ale mogę zgodzić się powinien być nieco wolniejszy od odchylenia, ponieważ ludzie mogą celować w lewo
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by serge jest więcej logiki potrzebnej do osiągnięcia overaim prawidłowo niż wydaje się .. losowanie gładkie nie daje krzywej ua tylko sprawia, że cel jest niekonsekwentny, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby uzyskać beziera, możesz po prostu dostosować pozycję celu xy w jednym kierunku dla x ilości ticków, a następnie przeciwnie dla tej samej liczby kleszczy, ale mogę zgodzić się powinien być nieco wolniejszy od odchylenia, ponieważ ludzie mogą celować w lewo / prawo łatwiej niż w górę / w dół. Innym pomysłem, który sprawia, że wygląda bardziej czysto na kliencie, jest obliczenie, ile stopni zmieniają się twoje kąty na klatkę z legalnych ruchów myszy (tam jest jakaś formuła w zależności od Czułości 0.01 @ 1sens - 0.16 @ 7 sens itd.), a następnie ustaw kąty na klatkę w w tej samej kolejności, zakładając, że masz przyzwoitą liczbę klatek na sekundę, na pewno serwer nie zaakceptuje 300 zmian kąta na sekundę z powodu 300 fps, ale raczej na zaznaczenie, ale nadal sprawia, że wygląda on bardziej czysto Tak, overaim nie jest prostą koncepcją do wdrożenia, ale wartą zachodu. Nie twierdziłem, że losowe wygładzanie doda krzywą, ale oddziela wygładzanie osi X i Y, co jest prostsze niż bezier imo, ale jeśli już wdrażasz Beziera, możesz go użyć do overaim.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by Hf.ub3r Tak, overaim nie jest prostą koncepcją do wdrożenia, ale wartą zachodu. Nie twierdziłem, że losowe wygładzanie doda krzywą, ale oddziela wygładzanie osi X i Y, co jest prostsze niż bezier imo, ale jeśli już wdrażasz Beziera, możesz go użyć do overaim. tak, wiem co to jest, ale tylko sprawia, że pojawia się jako zakrzywienie, gdy cel, do którego dążysz, jest wyższy / niższy niż twój aktualny widok, kiedy wyrównujesz rip, a nawet nie powinieneś tego robić w ten sposób. leniwy sposób, jaki robiłem, to to, jak wyjaśniłem wyżej, zmień punkt x i y + lub - o ułamek każdego z nich o x ilość ticków, a następnie przeciwnie o następną taką samą liczbę x kleszczy w taki sposób, by nie celować w to celuj bezpośrednio, ale po prostu wybierz nieco losowo zakrzywioną ścieżkę w zależności od tego, ile tyknięć i ile wynosi ułamek, i kiedy zresetujesz licznik .. ale ty, tbh, jest bardziej efektywny do beziera overaim, ale znowu overaim potrzebny tylko wtedy, gdy strzeliłeś jeszcze / strzał liczba / uderzenie jest niskie ... Kolejną rzeczą, którą robię, jest porównywanie kąta kierunku prędkości. co 8 ticków po prostu sprawdzamy, czy kąt jest mniejszy niż 90 stopni w porównaniu do ostatniego kierunku od 8 ticków temu, jeśli nie, to opóźniamy celowanie o 24 takty - uniemożliwia śledzenie
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)