Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NoSpread jest nieco niedokładny
#1
Hej,   Skończyłem dzisiaj norello używając tego źródła:       Kod:   correctedangle = viewangles - (punchangles * 2.0f) (oldpunch * 2.0f);   działa dobrze dla pierwszych 10 strzałów, ale potem staje się niedokładny. Oto zdjęcie do demonstracji:     Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1280 x 720.   Czy to normalne w przypadku prostego nospreadu?
Reply
#2
Zanim zaczniesz zhakować tę grę, zapoznaj się najpierw z różnicą między spreadem a odrzutem.
Reply
#3
Przepraszam, Zauważyłem literówkę sekundę po tym, jak napisałem wątek, ale nie mogłem uzyskać połączenia z serwerami unknowncheats. Nawet z nospread włączony w konsoli przez weapon_accuracy_nospread "1"; daje mi te dziwne wzory. EDYTOWAĆ: Naprawiłem to, sprawdzając, czy shotfired! = 0 za każdym razem, gdy robię pętlę. teraz wygląda to tak z cheatami konsoli Nospread: Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1280 x 720.
Reply
#4
Zacytować: Napisał pierwotnie nignogger DecayPunch? Oświeć mnie DecayPunch wywoła funkcję DecayPunchAngle (funkcja silnika), w której modyfikowany jest punch, jednak jest on aktualizowany po wywołaniu CreateMove, co oznacza, że informacje, które otrzymałeś, nie są zepsute, więc będziesz mieć pewną dozę niedokładności. Chcesz otrzymać to, co uderzenie będzie po rozpadzie, abyś mógł to zrekompensować, możesz to zrobić, dzwoniąc. https:
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie IAmDaz DecayPunch wywoła funkcję DecayPunchAngle (funkcja silnika), w której modyfikowany jest punch, jednak jest on aktualizowany po wywołaniu CreateMove, co oznacza, że informacje, które otrzymałeś, nie są zepsute, więc będziesz mieć pewną dozę niedokładności. Chcesz otrzymać to, co uderzenie będzie po rozpadzie, abyś mógł to zrekompensować, możesz to zrobić, dzwoniąc. https:
Reply
#6
nvm połączone powyżej heh
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)