Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
asyncPhysicsRayQuery
#1
cześć próbuję uzyskać wirtualną strukturę SafeQueryResult * asyncPhysicsRayQuery (const char * Identifier, Vec3 * from, Vec3 * to, int flag, void * PhysicsEntityList); pracuje nad sprawdzaniem widoczności pojazdu (ponieważ PhysicsRayQuery je dużo czasu oczekiwania procesora)   Robię trochę cofania (nie jest to łatwe, ponieważ nie jestem eks-bf3), ale myślę, że może być użyteczny:       Kod:   klasa kindofEntityBase
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by jd62 Robię trochę cofania (nie jest to łatwe, ponieważ nie jestem eks-bf3), ale myślę, że może być użyteczny: o tak, ponieważ bf3 był open source
Reply
#3
0x140956270 powinno być GameWorld :: beginAsynchronousQueries 0x140957FC0 powinno być GameWorld :: endAsynchronousQueries
Reply
#4
dzięki wam. Myślałem, że sub_140962780 to "void __fastcall fb :: GameWorld :: releaseQueryResult (fb :: GameWorld * this, fb :: SafeQueryResult * res)", ale moje opublikowane wyniki wciąż rosną więc nie będę kontynuował, kiedy moja wiedza będzie wystarczająca do robienia rzeczy.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by jd62 dzięki wam. Myślałem, że sub_140962780 to "void __fastcall fb :: GameWorld :: releaseQueryResult (fb :: GameWorld * this, fb :: SafeQueryResult * res)", ale moje opublikowane wyniki wciąż rosną więc nie będę kontynuował, kiedy moja wiedza będzie wystarczająca do robienia rzeczy. 0x1409621B0 może być fb :: GameWorld :: releaseQueryResult ustawia wartość bool na 0x15 na true w SafeQueryResult (prawdopodobnie ismarkedForRelease)
Reply
#6
prawda to działa, jesteś taki dobry Mr txt231 i masz tylko kilka wpisów UC ... zostań z nami!
Reply
#7
więcej SafeQueryResult i QueryResult Kod: struct QueryResult { D3DXVECTOR4 m_normal;
Reply
#8
dzięki Mr txt231 i'v unsigned int część; // to + 0x14 części pojazdów ... unsigned int bone; // to + 0x18, ale działa tylko w martwych żołnierzach (po prostu przetestuj w trybie kampanii) może inna flaga do użycia Wydaje się, że istnieją funkcje, które sprawiają, że raycast powraca do wartości false, gdy trafiają pociski lub trafienia wybuchowe, nie jestem pewien / może być użyty 0x1409ACAC50 serv raycaster został trafiony 0x1409AD050 samo, ale eksplozja
Reply
#9
Zacytować: Napisał ReunioN Dat z bf3 stuff: Kod: // Zadzwoń (po obu) po dodaniu zapytańg_pClientGameWorld-> beginAsynchronousQueries (); g_pClientGameWorld-> endAsynchronousQueries (); FYI, dla mojej realizacji to nie było potrzebne. Robiłem paczkę asynchronicznych zapytań w jednej klatce, a następnie w każdej następnej klatce sprawdzam, czy zostały zakończone. Zwykle kończą się w 1 klatce.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)