Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potrzebujesz pomocy z rcs
#1
Mój kod wygląda następująco * Base client = Client.DLL Localplayer * PunchAngle = Main.Mem.Memory.Read <Vector3> ((IntPtr) BaseClient Offsets.Netvars.m_aimPunchAngle);   * ShotsFired = Main.Mem.Memory.Read <int> ((IntPtr) BaseClient Offsets.Netvars.m_iShotsFired);       Kod:     prywatne statyczne nieważne RecoilControl () {if (_rcsEnabled) {if (EntityStructs, LocalPlayer, ShotsFired> 0) {viewAngle [0] = EntityStructs. LocalPlayer. ViewAngles [0]; viewAngle [1] = EntityStructs. LocalPlayer. ViewAngles [1]; viewAngle [2] = EntityStructs. LocalPlayer. ViewAngles [2]; var punchAngle = EntityStructs. LocalPlayer. PunchAngle; viewAngle [0] = oldPunch [0]; viewAngle [1] = oldPunch [1]; angle [0] = viewAngle [0] - punchAngle. X * 2; angle [1] = viewAngle [1] - punchAngle. Y * 2; kąt [2] = 0; Mem. Pamięć. Write ((IntPtr) EntityStructs, LocalPlayer, BaseEngine Offsets, Sygnatury, dwClientState_ViewAngles, angle); oldPunch [0] = punchAngle. X * 2; oldPunch [1] = punchAngle. Y * 2; } else {oldPunch [0] = 0; oldPunch [1] = 0; }}}   Jednak to się zwraca, jak pokazano w dalszej części tego filmu   https:
Reply
#2
Normalizuj swoje kąty. Rób też ShotsFired> 1 zamiast 0, nie wiesz, czy to robi różnicę, ale właśnie tego używam. Edycja: Wygląda na to, że nie czytasz ClientDLL LocalPlayer, który powinieneś być. Nie możesz po prostu dodać ich razem.
Reply
#3
musisz napisać enginedll viewstartów clientstate
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by fukofnormies Normalizuj swoje kąty. Rób też ShotsFired> 1 zamiast 0, nie wiesz, czy to robi różnicę, ale właśnie tego używam. Edycja: Wygląda na to, że nie czytasz ClientDLL LocalPlayer, który powinieneś być. Nie możesz po prostu dodać ich razem. Czytam je razem, po prostu umieszczam to tak jak w poście, nie normalizuję teraz kątów, ponieważ właśnie je testuję, ten sam problem z wystrzelonymi strzałami> 1 Zacytować: Napisał pierwotnie pellepalko musisz napisać enginedll viewstartów clientstate Robię to
Reply
#5
Przepraszam za głupie pytanie, ale jak mam ustawić ostatnie uderzenie?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)