Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CS: GO Hooking client.dll
#1
Tak, tak jak mówi tytuł, jak o hooking do client.dll, lub utworzyć uchwyt do client.dll? Ponieważ jest to moduł nie jestem pewien, jak to zrobić.   Absolutny mindblow: CZY TO NIE JEST POTRZEBNY, ponieważ istnieje adres bazowy client.dll, po prostu bierzesz uchwyt CS: GO, (PVOID *) lub inne takie rzeczy, a następnie:     Kod:   ReadProcessMemory (pHandleCSGO (PBYTE *) (Client.dl-baseaddress PlayerBase), i isjumpingorwhatever, sizeof (DWORD), 0)   Podpis:   Kind of Question i MINDBLOW, idź za mną w podróż podczas odpowiadania na pytania. Tak jest w ten sposób, czy potrzebujesz obsługi klienta.dll?
Reply
#2
Chcę czegoś z tego, co palisz.
Reply
#3
Oto źródło hook klienta client.dll: Kod: vmtManager-> Hook (offsetManager-> GetOffsets (). m_dwClient, 0xDEADBEEF, DLLMain); przy okazji zakładam, że masz na myśli sposób na uzyskanie adresu bazowego client.dll na zewnątrz? jeśli tak, po prostu pobierz proces i & następnie przeprowadź pętlę przez moduły i sprawdź, czy plik client.dll następnie w pozycji modułu po prostu znajdź bazę (nie pamiętam, jak nazywa się zmienną dokładną, ponieważ nie zakodowałem ponownie klasy mem) edytować: pro hacker pobiera funkcję bazy modułów Kod: DWORD KProc :: GetModuleBase (std :: string strModule) { HANDLE hModule = CreateToolhelp32Snapshot (TH32CS_SNAPMODULE, dwProcID); MODULEENTRY32 meEntry; meEntry.dwSize = sizeof (meEntry); while (Module32Next (hModule, i meEntry)); if (! strcmp (meEntry.szModule, strModule.c_str ())) { CloseHandle (hModule); return (DWORD) meEntry.modBaseAddr; } return 0x0; }}
Reply
#4
To, co powiedziałeś, w ogóle nie miało sensu, jedyne co mogłem zrozumieć to słowa "hook" i "ReadProcessMemory". Tak czy inaczej: Hookowanie na zewnątrz nie jest możliwe (po prostu umieśćmy to w ten sposób zamiast promować praktyki rakowe) i... Pisanie w sekcjach kodu gry = natychmiastowy VAC. Haki VMT są bezpieczne
Reply
#5
Jestem pewien, że górnicy Bitcoin wciąż ciężko kopią, aby znaleźć pytanie, które zamierzacie zadać ... Jeśli chcesz "łatwy" sposób na "czytanie pamięci" "bezpiecznie", po prostu użyj klasy procmem w sekcji UC Downloads ... jest łatwy w użyciu, potrafi czytać i zapisywać pamięć, i jest stosunkowo bezpieczny ... długo, jak wiesz, gdzie i co piszesz. Poza tym nie jestem pewien, czy odpowiedziałem na twoje pytanie, ponieważ bardzo niejasne jest to, o co prosisz.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by olsarets7 Zasadniczo, zastanawiałem się, czy możliwe było odczytanie pamięci w client.dll, w ten sam sposób, w jaki czytasz pamięć z procesu gry. Cóż, client.dll jest wewnątrz procesu gry, więc ... Zgaduję? Zacytować: Originally Posted by olsarets7 Mam na myśli; Utwórz uchwyt dla client.dll w ten sam sposób, w jaki tworzysz uchwyt do procesu gry. Nie tworzysz UCHWYTU dla client.dll, możesz zapisać go jako UCHWYT, który jest w zasadzie 32-bitową liczbą całkowitą bez znaku, ale to, co faktycznie reprezentuje, to podstawowa pozycja client.dll w pamięci wirtualnej programu csgo.exe KRÓTKO MÓWIĄC: - Zdobądź UCHWYT w procesie gry. - Pobierz bazę client.dll. - Wykonaj odczyt pamięci względem tej podstawy.
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie ProficyPT Cóż, client.dll jest wewnątrz procesu gry, więc ... Zgaduję? Nie tworzysz UCHWYTU dla client.dll, możesz zapisać go jako UCHWYT, który jest w zasadzie 32-bitową liczbą całkowitą bez znaku, ale to, co faktycznie reprezentuje, to podstawowa pozycja client.dll w pamięci wirtualnej programu csgo.exe KRÓTKO MÓWIĄC: - Zdobądź UCHWYT w procesie gry. - Pobierz bazę client.dll. - Wykonaj odczyt pamięci względem tej podstawy. Och, rozumiem, dzięki człowieku, tego właśnie szukałem! Dzięki! Myślę, że to mam, spróbuję jak tylko będę mógł!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)