Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Powolny" BorderInputNode
#11
Zacytować: Pierwotnie DBNetwork nie, to spowodowałoby konwersję w dół z liczby zmiennoprzecinkowej na liczbę całkowitą, tak, ale wartość zmiennoprzecinkowa jest zakodowana całkowicie inaczej (IEEE 754) w przeciwieństwie do zwykłego bezpośredniego kodowania szesnastkowego dla liczby całkowitej, która po interpretacji jako zmienna będzie zazwyczaj jest to naprawdę mała wartość tak czy inaczej nie było to przyczyną problemu, ponieważ jest powolny, nawet po naprawieniu funkcji! również hej, nie wiedziałem, że jesteś aktywny na UC: dd
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by gamiie tak czy inaczej nie było to przyczyną problemu, ponieważ jest powolny, nawet po naprawieniu funkcji! także jeśli będziesz trzymał wciśnięty przycisk strzału, prawdopodobnie będzie on powolny w większości strzelb, ponieważ mają one tendencję do strzelania pojedynczym strzałem, chyba że skończy Ci się szczęście i inne miejsce ustawiło je na 0, zanim ustawisz ponownie 1 Zacytować: również hej, nie wiedziałem, że jesteś aktywny na UC: dd dobrze cześć też nnnn
Reply
#13
Zacytować: Pierwotnie DBNetwork także jeśli będziesz trzymał wciśnięty przycisk strzału, prawdopodobnie będzie on powolny w większości strzelb, ponieważ mają one tendencję do strzelania pojedynczym strzałem, chyba że skończy Ci się szczęście i inne miejsce ustawiło je na 0, zanim ustawisz ponownie 1 dobrze cześć też nnnn tak czy owak od kiedy dostałem pracę rano (niezupełnie), naprawię to gówno jutro o zwykłej porze na mamrocze dzięki za wgląd m8
Reply
#14
nie powtarzasz wartości każdej iteracji i nie używasz bufora tak, jak powinieneś. Kod: for (int i = 0; i <234; i) {g_pBorderInputNode -> m_inputCache -> flInputBuffer [i] = g_pInputBuffers [i]; g_pInputBuffers [i] = 0.0f; } just fyi: nie umieszczaj żadnych instrukcji drukowania na wejściach granicznych, ponieważ wyjście na konsolę jest wolne, spowoduje to bardzo zły spadek ramki
Reply
#15
Zacytować: Napisał stevemk14ebr nie powtarzasz wartości każdej iteracji i nie używasz bufora tak, jak powinieneś. Kod: for (int i = 0; i <234; i) {g_pBorderInputNode -> m_inputCache -> flInputBuffer [i] = g_pInputBuffers [i]; g_pInputBuffers [i] = 0.0f; } just fyi: nie umieszczaj żadnych instrukcji drukowania na wejściach granicznych, ponieważ wyjście na konsolę jest wolne, spowoduje to bardzo zły spadek ramki Tak, najwyraźniej miałem nieprawidłowy rozmiar bufora. Mój błąd! W każdym razie resetuję teraz wartość i działa. Dzięki. Musisz rozrzucić trochę reputacji, zanim ponownie oddasz ją stevemk14ebr.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)