Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D3D11 Haczyk ...
#1
Czy to nie jest typowa metoda (d3d11) do hackowania BF4? Nie szukam dużo informacji na ten temat (z kontekstu kodowania). Czy jest powód? Naprawdę jestem w pełni kompetentny w rozwijaniu własnych metod, jeśli wiem, jakie połączenia powinienem logować prawdopodobnie po renderowaniu modeli.   Na dłuższą metę mogłem po prostu wypróbować różne połączenia, ale może to być czasochłonne, bez informacji od was.
Reply
#2
Prawie każdy haczykuje D3D11
Reply
#3
IDXGISwapChain :: Present
Reply
#4
tak tak tak
Reply
#5
jeśli przeszukasz wystarczającą liczbę moich postów, napisałem, jak dawno temu zrobiłem hak d3d11 i borderinput.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)