Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wewnętrzna poświata
#1
więc mam problemy tutaj.   to jest kod, który dostałem sofar     struct GlowObjectDefinition { CBaseEntity * Entity; pływak GlowRed; float GlowGreen; pływak GlowBlue; float GlowAlpha; BYTE pad0 [16]; bool RenderWhenOccluded; bool RenderWhenUnoccluded; bool FullBloomRender; BYTE pad1 [15]; };   void DrawGlow (CBaseEntity * Entity, int r, int g, int b, int a) {   auto GlowIndex = * (int *) ((DWORD) Encja + 0xA300); auto GlowObjectArray = * (GlowObjectDefinition **) reinterpret_cast <void * (*) ()> (0x4B71C6C) ();   GlowObjectArray [GlowIndex] .RenderWhenOccluded = false; GlowObjectArray [GlowIndex] .RenderWhenUnoccluded = true; GlowObjectArray [GlowIndex] .FullBloomRender = true; GlowObjectArray [GlowIndex] .GlowRed = r; GlowObjectArray [GlowIndex] .GlowGreen = g; GlowObjectArray [GlowIndex] .GlowBlue = b; GlowObjectArray [GlowIndex] .GlowAlpha = a;   }   Robię to zanim zadzwonię do funkcji DrawGlow   if (! Encja || Entity == Local || Entity-> GetDormant () || Entity-> GetLifeState () || ! EngineClient-> GetPlayerInfo (i, i Info)) dalej;     Próbowałem też tego   auto GlowObjectArray = * (GlowObjectDefinition **) reinterpret_cast <void * (*) ()> ((DWORD) GetModuleHandleA ("client.dll") + 0x4B71C6C) ();   jakieś pomysły?   Z góry dziękuję.   > Gra kończy się, gdy dołączam do gry Czarny kapelusz
Reply
#2
Czego spróbowałeś do tej pory?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by Casual_Hacker Czego spróbowałeś do tej pory? Staram się stworzyć blask esp, obv. Ale nie mogę myśleć o możliwym rozwiązaniu, dlatego proszę tutaj.
Reply
#4
Czy próbowałeś dołączyć debugger do CSGO i debugowania? W Visual Studio możesz przejść do Debugowanie -> Dołącz do procesu -> Wybierz csgo.exe -> Dołącz
Reply
#5
Twoja struktura jest mała.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by Frux0 Twoja struktura jest mała. Czy ktoś może przesłać mi zaktualizowaną wersję i UpdateEntityGlow? Zacytować: Napisał MadJayQ Czy próbowałeś dołączyć debugger do CSGO i debugowania? W Visual Studio możesz przejść do Debugowanie -> Dołącz do procesu -> Wybierz csgo.exe -> Dołącz Zrobiłem to, a potem? Nadal się rozbił
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by Frux0 Twoja struktura jest mała. Uderzyłeś mnie w to, lol Kod: struct GlowObjectDefinition_t { void * pEntity; float r; float g; pływak b; unosić a; bajt __padding [0x10]; bool rwo; bool rwuo; bool frb; bajt __padding2 [0xE]; }; // 0x38 Musisz dodać 4 bajty do swojej struktury Zacytować: Originally Posted by kichkekse Zrobiłem to, a potem? Nadal się rozbił Co powiedział ci debugger?
Reply
#8
Zacytować: Napisał MadJayQ Uderzyłeś mnie w to, lol Kod: struct GlowObjectDefinition_t { void * pEntity; float r; float g; pływak b; unosić a; bajt __padding [0x10]; bool rwo; bool rwuo; bool frb; bajt __padding2 [0xE]; }; // 0x38 Musisz dodać 4 bajty do swojej struktury Co powiedział ci debugger? Ausnahme (erste Chance) bei 0x228B1C6C (client.dll) w csgo.exe: 0xC0000005: Zugriffsverletzung beim Ausführen an Position 0x228B1C6C && co masz na myśli, dodając 4 bajty?
Reply
#9
Cytat: Originally Posted by kichkekse Wyjątek (pierwsza szansa) na 0x228B1C6C (client.dll) w csgo.exe: 0xC0000005: Naruszenie zasad dostępu podczas uruchamiania w lokalizacji 0x228B1C6C https:
Reply
#10
Zacytować: Napisał MadJayQ https://en.wikipedia.org/wiki/Segmentation_fault Google man ... GOOOOGLLEEEEEEE Nie rozumiem tego, co masz na myśli
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)