Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rysowanie wypełnionego pola
#1
Cześć ludzie, Dzisiaj próbowałem przekształcić moją menuclass w UE3, ale mi się nie udało. Mam problemy z tworzeniem wypełnionego pola. Wiem, jak to zrobić w DirectX, ale skoro zacząłem używać ProcessEvent (PostRender), musiałem stworzyć to na inny sposób, ale nie mogę się dowiedzieć, jak to zrobić. Przeszukałem to forum, ale jedyną rzeczą, która prawdopodobnie mogłaby mi pomóc, była menuclass. Tam użył Canvas-> DrawRect, ale to nie działa dla mnie. Próbowałem, ale gra nic nie rysuje. Wszystkie inne funkcje, takie jak DrawBox lub DrawTextClipped, działają dla mnie tak, jak powinny, ale tylko DrawRect nie robi nic. Celem mojej gry jest TribesAscend. Byłbym zadowolony z niektórych wskazówek lub prawdopodobnie rozwiązania! greetz
Reply
#2
Dziękuję, ale kiedy usuwam UL = szerokość; VL = wysokość; U = X, V = Y; TA zawiesza się, ponieważ zmienne nie są ustawione ...!?
Reply
#3
Zacytować: Napisał Surdrise Dziękuję, ale kiedy usuwam UL = szerokość; VL = wysokość; U = X, V = Y; TA zawiesza się, ponieważ zmienne nie są ustawione ...!? Co właściwie mówi crash? I jak widać powyżej nie ustawiam ich i jest w porządku.
Reply
#4
dobrze, zawsze możemy wypełnić pole za pomocą DrawRect / Line. Tak to robię, więc nie muszę ładować materiałów i wszystko działa dobrze cpp: void CDraw :: DrawBox (UCanvas * pCanvas, int X, int Y, int Szerokość, int Wysokość, FColor Color) {pCanvas -> DrawColor = Color; dla (int i = 0; i <= wysokość; i ++) {pCanvas -> CurX = X; pCanvas -> CurY = Y + i; pCanvas -> DrawBox (szerokość, wysokość - i); } pCanvas -> Draw2DLine (X, Y + wysokość + 1, X + szerokość, Y + wysokość + 1, kolor); pCanvas -> Draw2DLine (X, Y + wysokość + 2, X + szerokość, Y + wysokość + 2, kolor); } prawie "taka sama" koncepcja używana w całkach matematycznych
Reply
#5
To jest błąd, który otrzymałem za pomocą metody DrawTile. : / Do diabła, dziękuję tysiącom 5 dolarów i dzieciom i Geecko, twoja metoda działa doskonale dla mnie !! Wielkie dzięki dla HOOAH07, nawet jeśli twoja metoda nie działa dla mnie, jestem bardzo wdzięczna, że próbowałeś mi pomóc) To chore, aby być członkiem tego forum
Reply
#6
Możliwe, że jest to tylko ostrzeżenie debugowania, które możesz zignorować (sam nie korzystam z trybu debugowania). Powinien działać dobrze, gdy zbudujesz oszust w trybie wydawania. Tak czy inaczej cieszę się, że działa to w inny sposób.
Reply
#7
tak prawdopodobnie przyczyną awarii jest kompilacja biblioteki dll w trybie debugowania. Na górze visual studio powinieneś zobaczyć: http://i.imgur.com/JrTNU.png zmień debugowanie, aby je zwolnić, i dobrze iść (zawsze powinieneś to robić, jeśli chcesz uniknąć błędów)
Reply
#8
zawsze powinieneś zainicjować vars przed ich użyciem
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by learn_more zawsze powinieneś zainicjować vars przed ich użyciem sam błąd mówi, że właśnie dlatego mod debugowania jest dobry?
Reply
#10
Zacytować: Napisał TIGERHax sam błąd mówi, że właśnie dlatego mod debugowania jest dobry? dlatego jest niesamowity
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)